Gå til innhold

endelig så langt - med eller uten blødninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

PUH.... Nå har jeg blødd i over to uker, og mensen er ingenting i mot de mengdene jeg har blødd nå. Morkaka holder på å løsne, men jeg klamrer meg fast!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da det høres ikke bra ut. Hva har fått den til å nesten løsne? Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Det er det ingen som vet. Kom hit i dag jeg....Bor heldigvis i nærheten av Norges beste sykehus på området fostermedisin så jeg får oppfølging og kan komme å sjekke på ul når jeg vil.

Skrevet

Det høres jo veldig betryggende ut. Hvor mange uker er du på vei?

Jeg har ikke hatt noen sånne problemer i svangerskapet og er veldig glad for det. Nå har jeg kommet til uke 26 og jeg er veldig glad for at de kommer til å gjøre alt for å redde den lille i magen min dersom det skulle skje noe.

Skrevet

Er inne i min trettende uke. Alt jeg kan gjøre er å krysse fingrene. Dette er mitt andre svangerskap med komplikasjoner - i det forrige var det helt andre ting, så jeg har laaaang erfaring desverre. Trøsten er at det forrige resulterte i verdens deiligste gutt.

Skrevet

Ja man må jo prøve å tenke positivt. Det har den lille i magen også veldig godt av. Masse lykke til til deg, skal krysse fingrene med at det går bra. Legene har jo veldig greie på det de driver med. Kjempe fint at du har fått hjelpe så tidlig.

Skrevet

TAKK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...