Gå til innhold

brudesminke

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med makeup store?

positive og negative...

tenkte jeg skulle få de til å legge sminke, på den store dagen!

føler at de er bedre en frisører, de er jo utdannet til makeup artister, så skulle tro at det blir bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ærfart meak up store som den mest useriøse bedriften som finnes.... jeg skulle ha hatt min brudesminking der, men da jeg kom en uke før bryllupet hadde de midlertidig stengt butikken og IKKE gitt beskjed til meg... så der sto jeg en uke før bryllupet uten noen til å sminke meg. heldigvis hadde jeg en super frisør som hadde satt av hele dagen til meg, og dermed ikke hadde andre kunder så hun hadde muligheten til å sminke meg også.

jeg prøvde å ringe dem og la igjen beskjed men de tok aldri kontakt.

da jeg gikk innom for å snakke med dem og få konpasasjon for bryet, var det ingen som ville ta ansvar- skulle ha meg til å ringe hovedkontoret selv, butikken prøvde å ringe, men de sa til meg at hovedkontoret ville jeg skulle ringe. jeg mener det er absolutt ikke kundevennelig og lite seriøst.

Frisører som sminker har ofte utdanning/kurser innen sminking, de har san. hatt flere brudesminkings timer enn fler parten av dem som jobber i make up store.

Skrevet

ble litt engasjert så makeup store ble litt feil skrevet;-)

det jeg glemte å si og var at de gjerne vil sminke deg før du går til frisøren, og sminken skal helst være "fersket" mulig. til frisøren ordner de håret først, så sminker og til slutt tar på evt slør og en siste fin puss.

veldig greit å ha alt på en plass.

Skrevet

Jeg gav mamma gavekort på sminkekurs hos makeup store, og jeg må si vi var veldig fornøyd etterpå. Men det kommer sikkert litt an på hvem som sminker også, om de er flink og har samme stil som deg.

Men jeg var fornøyd og mamma var veldig fornøyd!

Skrevet

Jeg ble sminket av de som jobber paa en MAC stand vet et kjoepesenter. Ble veldig bra! De har virkelig peiling!

Uansett vil jeg anbefale rosa oeyenskygge til dere som er elfenbenshvite bruder med lys bukett! Det gjoer virkelig herlig effekt!

Skrevet

Du som var så misfornøyd med makeup store, hvilken butikk var det? Stavanger? Jeg skal på prøvetime der ser du... Gidder ikke bruke dem dersom de holder på sånn! ;o)

Skrevet

var i tr.heim.

er sikkert ikke slik over alt, ble bare veldig skuffet over hele makeup store kjeden som ikke var så seriøs som jeg trodde. dumt for jeg har alltid likt sminken deres, men nå kjøper jeg ikke der pga det som hende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...