Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går la jeg merke til at lillegutt på 5 uker var så "våt" på øynene, som om han har de fulle av tårer. Er sånn nå også. Er det normalt? Hvorfor er det sånn, egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa har også vært sånn innimellom! :-) Vet ikke hvorfor. Mener å huske at det var sånn akkurat i den perioden hun fikk tårer.

Skrevet

Han har skreket sånn at han har fått tårer før dette.

Jaja, de er merkelige, de her små :)

Skrevet

men veldig søte!! :-)

Er det mye skriking hos dere om dagen?

Skrevet

Veeeeeldig søte :D

Kan stå og beundre han når han sover hihi

Tja.. egentlig ikke. Etter vi begynte å gi tillegg på flaske har det blitt såå mye bedre her :) (men frykter flaska er på vei å ta over for puppen.. synes han krever flaske stadig oftere...)

Noe skriking på kveldene, hvis han er overtrøtt, men varierer veldig fra dag til dag.

Hos dere da?

Skrevet

Jeg har hatt MYYYYYYYYYYE div puppeproblemer så har gått mer og mer over på flaske. Nå er det kun mm ca 3 ganger i løpet av døgnet (pupp) Når hun våkner ca kl 0200, 0530 og 0830 ca. Resten av dagen er det mme.

Jeg har hatt det meste med disse puppa desverre så for å få henne og meg fornøyd ble det mer og mer flaske med tillegg eller hvis jeg klarte å pumpe noen dråper.

Skrevet

Så kjedelig da... :( (at du har hatt masse puppeproblemer, altså)

Jeg måtte jo gi lillegutt flaske i én uke, og han har visst blitt lat.. Har fått sånn syntocinon nesespray som jeg bruker når jeg ammer, og det har gjort at det har holdt med puppen på natta og dagen. Og på ettermiddag og kveld har vi måttet gi flaske i tillegg. Men nå har det begynt å variere når han trenger flaske, og i stad måtte jeg gi han det for ca 1 time siden, da han fortsatt var sulten etter amming. Så det blir mer og mer flaske her i huset, ser det ut til.. Men jeg orker ikke å slite meg i hjel med amminga heller, mulig jeg kunne prøvd hardere og fått han til å tatt puppen mer og flaska mindre. Men er ikke verdt å slite oss ut på det heller. Men så lenge det holder med amming på natta, at vi slipper flaskestyret da iallfall, skal jeg ikke klage for mye. Så foreløpig ammer jeg i tillegg også, for å holde produksjonen oppe (men produserer vel muligens mindre nå som han spiser mindre av melka mi..)

Skrevet

Det er ikke lett! Men vi gjør så godt vi kan!

Nå håper jeg det blir snart vår så vi kan kose oss ute!!

Skrevet

jaaaaaa

Og jeg må innrømme at jeg er lat med å gå tur nå, frister så lite sånn været er og har vært. Vil ikke ha glatte veier, eller sørpete veier. Elle.r snø eller regn. Jeg vil ha bare veier og stabilt fint vær.

Når det blir vår og finere vær, må vi gå masse turer sammen :)

Tenkte invitere dere til lunsj en dag, sammen med andre enebolig-naboen vår (skal ikke skrive navn her, men hun andre over veien for dere som også har permisjon, men med større gutt :) ), etter pappa har vært her (han kommer ikveld, blir ei uke)

Skrevet

Det hadde vært hyggelig! :-) Koslig med besøk fra morfar da! (eller bestefar)

Har nevnt for gubben at han skal over til dere en tur, dere får bare si fra når han skal komme. Kan vel ta det etter at pappa`n din har vært hos dere også!

Har vært flink til å gå turer jeg egentlig (prøver i alle fall) men det er ikke så lett å gå når man bare sklir bakover...

Kos dere!

Skrevet

Nei, forbaska drittvær...

Ja, hvis ikke pappa (morfar.. hehe) er hos foreldra sine en dag og vi kan ta det da. Må jo passe for din kjære også :)

Er vel på ettermiddagstid det passer best for han?

Flink du er da!

kos dere også!

Skrevet

Dere får bare si i fra en dag så ser vi om han er hjemme og om det passer. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...