prøvi Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 hei hei jeg er ny her inne har ikke vert på disse sidene før... Før har jeg ver på barnimagen... Jeg har tvillinger på 8md som heter Malin og Mats... Bor rett uten for bergen...
Kamillamor Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Hei!! Jeg er også ny her:) og jeg bor også rett utenfor Bergen (sotra). har tvillinger på 4 uker ( Emil og Emma).
Ellen+to små Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Hei! Og velkommen! Jeg har tvilling-jenter på 5,5 mnd. På denne tvilling-sida er det mildt sagt lite aktivitet, så hvis du vil "møte" flere likesinnede, kan jeg tipse deg om forumet Dobbel Glede. Kjempebra nett-forum for oss med flerlinger! www.tvillingforum.com Anbefales! Ja, for alt jeg veit, er du kanskje med der allerede?!?
Lurifax71 Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Hei Prøvi og dere andre! Jeg har tvillinger på 3 mnd, og begynner å få hodet over vann:-) Ja, det er hektisk men veldig kjekt! Har ikke så mye tid til nettsurfing lenger;o) Håper det står bra til med deg! Klem
_svana_ Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Hei, mine gutter er nå 4.5 mnd. Kjenner jo igjen noen av dere fra bim :-D Håper alt går bra dere!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Ja, vi har også tilholdssted på Dobbel glede, for der foregår det mer. Vi har tvillinger på 3 1/2 år og er vel egentlig snart for veteraner å regne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå