Gå til innhold

Noen som har tips til hvordan legge spotter i stue taket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal bygge hus og planlegginga er i full gang. Vil ha spotter i stue taket, Men skal man legge de langs veggen i hele stua, eller konsentrere de på en plass? Har noen malerier som jeg kunne tenkt meg de lyste på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har to hus det står i mellom. I det ene huset er det vinkel stue, i det andre rektangel formet.

Skrevet

Sett dem i"system" og enkelt, ikke for mange. tenk også praktisk! det kan fort bli for mange!

Skrevet

i vår stue har vi plassert spottene i en "rekke" over sofagruppa og over spisemøblene=)

men synes det er fint når de er litt fordelt og så jeg tror vi blir å få satt inn noen flere...

men for mange er heller ikke fint..

du må liksom se det litt ann, hvor trenger du mest lys, hvor i rommet skal møblene stå osv

• 2 uker senere...
Skrevet

hei

det peneste etter min smak, er å legge spottene langs veggene- slik at man kan punkt belyse evt. bilder etc. I tilegg må man ha dimmer slik at man kan ha belysning som almenn og til kos. Er sammen med en elektriker å han har plassert våre slik. er veldig fornøyd med resultatet, så har vi heller noen fine lamper til å gjøre det koselig.

Skrevet

Spottene bør legges der du trenger lys! det er ingen som ser hvor de er etterpå alikevel de ser bare et det er lys der det bør være det. Uansett er jo dette noe en elektriker bør gjøre Er ikke lov til og gjøre dette selv, og han burde ha greie på hvor det lønner seg og ha spottene......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...