lilletupp & spira Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Jenta mi er 21 mnd, finnes ikke int. i tv`en. Ikke at det gjør meg noe særlig, men gleder meg til hun vil sitte på fanget å se barne-tv sammen med meg, det er jo så koselig : )
Frysh Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Sønnen min på 18mnd. ser barnetv ja,men for det meste kun introen og hvis det er tegnefilmer f.eks. Mikkes Klubbhus og Franklin.. Han elsker barnetv,kaller det "bane"...Hehe:) Men så er han litt tvslave,elsker filmer som Postmann Pat og Fimlene.. Vi lar han kun se barnetv på hverdagene,ellers er tven av.. Ser filmer i helgene..(maks 30min. i løpet av dagen,er så redd han kun vil se film hele tiden)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Datteren min er 20 mnd og veldig interessert i TV. Hadde det vært opp til henne så kunne hun sittet foran skjermen i timesvis. Og det bekymrer meg veldig. Jeg er ganske streng på at hun bare får se på barne-tv klokken 18 og på morgensendingene til NRK i helgene. Og jeg må ærlig innrømme at det er et høydepunkt å sette seg ned med barne-tv etter en lang og hektisk dag.....
barbamamsen Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 den yngste datteren vår på 21 mnd er sånn passe intressert i tv egentlig. mest fascinert av musikkvideoer egentlig:o) men ser barne-tv innimellom. ble veldig begeistra for pippi i går kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå