~La luna~ Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Hei! Har noen erfaring med hjertemonitoren, BebeSounds ? Kjøpte den på mammaogmeg.no. Dere som har hørt hjertelyd med en sånn en, i hvilken uke var dere da? Husker det sto noe om dette for en stund siden, men finner det ikke igjen innlegget, så håper noen vil svare igjen Klem
minni09 Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Hei! Kjæresten min kom hjem med en BeBe sound i forrige uke, han hadde kjøpt den i USA, og var så stolt av at han hadde klart å kjøpe den helt selv:) Vi hadde snakket om at vi ville ha den eller Babywatcher. Den siste er det tomt for på lageret på babywatcher.no. Men... vi oppdaget at Bebe sound kan brukes fra 3 trimester.... fy så skuffende. Har lest her inne at noen har fått den til å fungere fra uke 23 mener jeg... men da har vi jo kjent sparkene for lenge siden. Nei, det var skuff. Kan ikke huske å ha lest det om den før vi så det i instruksjonsheftet
~La luna~ Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2007 Ja, var det jeg så også, men helt sikker på at jeg lest folk her har brukt den leeenge før... Så håpte noen av de ville svare normalt ville jeg jo tro man kunne bruke den før man kjente utvendige spark.. Leste om den her, og bestilte på nett, og hadde jo lagt merke til om d hadde stått at den kunne brukes fra tri 3...
~La luna~ Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2007 Fortsatt ingen som har prøvd denne altså ?
2barnsmammasnart Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Jeg kjøpte den, men returnerte den pga at så mange på snartmamma hadde kjøpt bebesounds og mange var missfornøyde med den... Blandt annet fordi man ikke kan høre noe før sent... Lydene man kan høre er bare forsterket fra magen... (forsto det slik at man ikke kan høre hjertelyd med den)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå