Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Skriker i gangen rett v rommet til mini! Smeller i dører og det høres ut som det kommer en haug med elefanter ned trappa!Vi bor i enebolig med broren til sambo over oss, vi måtte bytte soverom så vi slapp å høre på dem hadde sex hver natt! Måtte bare ha ut litt frustrasjon her:)
animal Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Må vel gå ann å snakke til dem, er vel bedre enn å ha det som dere har nå, slippe å gå og irritere seg..?
palia Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 du kan ikke be dem ta litt hensyn til mini da?? så han får sove godt?? ikke kjekt når de våkner av nabobråk, opplevd det jeg også noen ganger....
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Gjett om vi har prøvd, det nytter ikke!
Mauritius:) Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Da må du si det en gang til, kanskje de skjønner det neste gang! Sånn er veldig irriterende!
animal Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Hvis de leier av dere så må dere jo kunne stille visse krav, hvis dere leier av dem, så hadde jeg sett meg om etter et annet sted å bo..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Vi leier av svigerforeldrene våre, vi bodde her først så kom broren og etterhvert hans kjæreste med tre barn! Jeg har sagt i fra til svigers om problemet men det ser ikke ut som det hjelper heller! Vi må bo her en stund til fordi vi bor her rimelig, vi sparer til huskjøp!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #8 Skrevet 19. februar 2007 svigerforeldrene mine skulle det stå
animal Skrevet 19. februar 2007 #9 Skrevet 19. februar 2007 Kanskje dere burde være litt ekle, ta bråket (gjerne sexen også..) opp på video, vis det til dem og si at om de ikke skjerper seg, så viser dere det til foreldrene hans.. Må vel gå ann å ta hensyn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå