Murmeline Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2007 Bra helg ja, var litt fyllesyk i går;) Gratulerer med dagen, denne og gårsdagen! Var det vellykket? *Kjeder meg i dag*
Murmeline Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2007 Tror jeg må gå tur nå. Finne på noe denne uken?
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Vesla var litt "kranglete" tidligere i dag så det ble ikke noe mer dibbing på meg... Dagen var kjempefin, fikk så mye flott! Helt imponert jeg! Og alt gikk bra med mat og kaker og hele greia. Veslemor var i tillegg eksemplarisk. Finne på noe?! Jepp, det vil jeg gjerne! Hva skal vi finne på? (skal gå tur med Stina denne uken også, kan kanskje kombinere? Eller bade?)
Murmeline Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2007 I morgen? :) Så fint det gikk bra, deilig å ha det overstått tenker jeg. Uff, opp å trøste litt...
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Hva har du lyst til da? Vi skal en tur på cafe i morgen hadde vi tenkt. Også bør veslemor trilles litt:) Også må jeg bare skryte litt; trodde venninna mi fleipa i går når jeg satt og skrev inn i gaveboken, hun fikk et kjede med blanke stener, så jeg skrev "kjede med bling", hun sa "duuuu, det er diamanter asså" Og jeg bare gliste og sa "ja, bling" Så sjekker jeg byttelappen, det er 17 vaskeekte diamanter på kjedet! Liiiiiitt pinlig! Gratulerer dere også forresten, med 5 mnd jubileum. Tenk at jentene våre er blitt 5 mnd allerede! Det er jo helt sinnsykt:p Og forresten, fyllesjuk? Din lille alkis:p Syns du drikker hver helg snart jeg, en øl her og en øl der:p
Murmeline Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. februar 2007 Bling er bra, digger det. Hvertfall ordentlig bling;)¨Tidlig krøkes, det er bra. Bare hun ikke blir like dyr i bling-drift som meg da, huff... Her er det trøste&bære i kveld, så er litt til og fra her. Kafe er fint, bading er fint, har hele dagen, gubben skal ut å reise i morgen, så trenger overdose sosial kontakt på dagtid:) Hører du m stina? Grattis med dagen ja, de har blitt så store. Tenk, for 5mnd siden lå jeg på et rom på barsel, og du var på føden rett borti gangen;) Tiden flyr sånn.. Alkis, det er meg. Eller ikke akkurat. Er lenge siden fyllesyk nå. Men hadde det kos åp lørdag da:)
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 19. februar 2007 #9 Skrevet 19. februar 2007 Mener ikke å blande meg altså, men Elendig mamma, jeg har alltid lest nicket ditt som "endelig mamma"... Jeg tror ikke noe på at du er en elendig mamma! Hi hi!!
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #10 Skrevet 19. februar 2007 Jeg er billig i blingdrift jeg:) Det skal være Quan om det er gaver (han som designet gifteringene våre, har smykke i stort til meg og vesla fikk i lite til dåpen) og det er faktisk ikke så dyrt:) Kjøper jeg selv foretrekker jeg H&M eller glitter faktisk. Jeg roter jo bort alt som er så dyre ting er ikke greien for meg asså *sukk* Skulle gjerne vært flinkere med smykker, er jo så lekkert... Stina er fremdeles litt dårlig og har lagt seg, men hører med henne i morgen tidlig jeg da. Dakar er syk, hun har vært det lenge nå, magasjau:( Håper hun er bra til i morgen:) Trøste ja, det er kjipt med mye trøsting og bæring. vesle var overtrøtt så hun trengte litt ekstra sovehjelp i dag hun også, sovnet ikke før 20. Er seint til henne å være. *sovestøv til Andrea*
Murmeline Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. februar 2007 Haha,... jeg er egentlig "Endelig mamma...", men har stokket litt, så ble det bare Elendig i stedet;) Husker jeg deg fra bim??
Murmeline Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. februar 2007 Prates på sms i morgen da?? har bil hele dagen:) sovestøv mottas med takk!
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 19. februar 2007 #13 Skrevet 19. februar 2007 He he, regna med det var en aldri så liten trykkleif ;-) Jepp, har vært på bim siden sept. 2005 ca. Jeg fødte en gutt 30. sept. 06, så vi har jo nesten like gamle bebiser =)
Murmeline Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. februar 2007 Aha, syntes det var noe kjent. Går det bra med gutten? Uff, blir så trist når jeg ser nick med engler i jeg..
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 19. februar 2007 #15 Skrevet 19. februar 2007 Jepp, går bra med han. Han ble født 6 uker før tiden, men det merkes ikke stort. =) Snart begynne med grøt nå, gleder meg til det! Ja, det ligger triste historier bak slike nick, det er sikkert. Hvordan går det med prinsessa di da? Er det første?
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #16 Skrevet 19. februar 2007 Den er bankers:) Har litt sånn dårlig med sms frem til jeg får betalt regninga da, men det tikker jo inn penger i morgen tidlig:) Så det brude gå bra. Synes du det tar veldig lang tid å få svar så slå på tråden, da har jeg ikke fått betalt;) Hehe... *flaut jah*
Murmeline Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #17 Skrevet 19. februar 2007 Haha, da prates vi her, eller jeg ringer:)
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #18 Skrevet 19. februar 2007 Får svart på sms med gule sider også asså Så jeg er ikke MIA;) Hehe...
Murmeline Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #19 Skrevet 19. februar 2007 Er det din englehistorir jeg husker tro? Veldig tidlig fødsel rundt juletider? Ja, slike ting er alltid så trist.. Har to mini-engler selv, eller ma og sa da. Ma-en var sen, så føltes nesten som en fødsel mentalt. Uff, ble i det sentimentale hjørnet her... Men, Endelig, etter mange år og ny mann, ble jeg gravid igjen, og det gikk bra gitt! Derfor "Endelig mamma". Alt går bra med vesla mi, vi koser oss sånn!! 6 uker for tidlig, det merkes ikke så mye nei. Venninnen min fikk 5 uker for tidlig, og han er kjempesterk og frisk. Grøt er stas forresten, lite tips: H&M har forklær til baby med armer. Her ble det mye møkkete klær en stund;)
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 20. februar 2007 #20 Skrevet 20. februar 2007 Stemmer det, vannet gikk natt til 3. juledag (21+4), og lille Celine ble født kl 00.02 den 29. des. 2005. Så rørende at du husker, det varmer =) Ble gravid igjen 6 uker etter fødselen og fødte Sander 30. sept. Akkurat 9 mnd. etter. Hadde ikke regnet med det akkurat, men veldig glad det ble sånn. Utover i den graviditeten ble jeg mer og mer redd for at det samme skulle skje igjen, og hvis jeg hadde slitt med å bli gravid veit jeg rett og slett ikke om jeg hadde turt... Huff, leit å miste i sa og ma også, det har ikke jeg gjort. Men man veit jo så godt hva det kan bli til, og særlig som du sier hvis du mistet seint. Da er man liksom så forberedt på en liten baby. Ja, de forklærne har jeg sett, skal jammen kjøpe det. He he, han kommer nok til å grise fælt. Har begynt å "leke" med flaska når han spiser, så det blir nok ikke noe bedre med grøt! Må nesten holde flaska med makt, hvis ikke spretter han den ut av munnen med henda ;-)
Murmeline Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #21 Skrevet 20. februar 2007 Husker det godt, var så emosjonell selv på den tiden, gikk jo bare og ventet på å miste selv;), var jo overbevist på at jeg ikke kunne bære frem et barn. Syntes det var så grusomt at du som var så nærme grensen, mistet.. Må ha vært en stor lettelse å bli gravid igjen med en gang ja, og nå vet du jo at du kan bære tiden ut. Eller nesten tiden ut da;) Jepp, var forberedt på baby, men veldig glad nå, for det var ikke akkurat mannen i mitt liv viste det seg:) Forresten; bløt teskje er også tingen, de biter jo nesten på skjea...
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 20. februar 2007 #22 Skrevet 20. februar 2007 Huff, ja... jeg var sånn at jeg unngikk å lese de triste historiene jeg kom over på bim da jeg gikk med Celine. Tenkte så egoistisk som at det skjer ikke meg, men hadde jo likevel stooor medfølelse og syntes forferdelig synd på de det skjedde med. Heldigvis sjeldent å komme over slike tråder. Plutselig var det et faktum for oss. Men vi mennesker henter uante krefter. Jeg ser tilbake på det og kan ikke fatte at jeg har kommet så langt som jeg har gjort... hvor kom de kreftene fra der og da? Levde jo i et vaakum leeenge etterpå, men likevel. Vi ga Celine det beste livet hun kunne få. Hun hadde det optimalt i magen, (sett bort fra siste døgnet så og si uten fostervann...), og fikk en begravelse som var en prinsesse verdig. Godt å høre at det føles riktigere for deg nå, med nye mannen =) Det har alt å si ;-) Bløt skje ja, det er nok tingen. He he, har faktisk fått skjeer til han som skifter farge hvis maten er over 40 grader!! Mye rart man kan få tak i! Nå får jeg nesten gi pc til sambo her, masakråka! He he.... (Derfor ikke svar fra meg før nå heller, for det måtte jeg i går kveld også)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå