Salsa Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Jenta vår er 9 mnd og har begynt å drikke lite mme. Hun har alltid vært glad i mme (sluttet å amme da hun var 3 mnd, og overgangen gikk helt supert), men nå vil hun bare ha kvarte, til nød halve flaska. Det er maks 75 ml om gangen. Hun får en flaske om morgenen, til lunsj, til middag og til kvelds. Av og til våkner hun veeeeldig tidlig (4-tida) og da får hun en liten flaske for å sovne igjen. Dette er ikke hver natt, da. Hun spiser grøt morgen og kveld, får en banan e.l. til lunsj og spiser middagsglass eller det vi har til middag hvis det passer. Når hun får glass, spiser hun ofte bare halve glasset (kommer an på hva det er). Hun har alltid vært lang og tung, så jeg har ikke vært redd for at hun ikke få i seg nok mat, men nå er altså mme ikke særlig stas lenger. Kan jeg begynne overgangen til vanlig melk allerede nå? Den er jo ikke så kraftig og mettende som mme. Nesten så jeg er redd for at hun ikke får i seg nok væske snart. Om morgenen er bleien ofte nesten helt tørr, og det er da ikke vanlig når de er 9 mnd? Noen som har gått over til vanlig melk så tidlig som 9 mnd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå