Jump to content
Sign in to follow this  
På'n igjen

Vinterferie

Recommended Posts

På'n igjen

Nå skal vi på vinterferie...Jeg både gleder og gruer meg...Hvordan vil sovingen til jr. bli, eller mangelen på den?Vil den forstyrre de andre vi reiser sammen med? Vil jeg klare å være sosial eller blir jeg like asosial som jeg føler å ha vært siste 1/2 året? Hvordan blir det å ha jr. i pulk? Osv. tankene bare surrer i hodet mitt. Det blir godt å komme bort, men blir det mer mas enn morro??? Uff, blir helt lei meg selv, jeg som tidligere var den mest sosiale av alle og som tok alt på sparket uten å bekymre meg.... Hadde vært så mye bedre hvis jeg viste at han sov litt av og til...

Fortsetter under...

Loppelill

Du kan så si. Men jeg tror faktisk at vi fort bekymrer oss litt mye ang alle andre. Det går sikkert supert.

Kansje du skal ta med noe som han bruker å ha i senga. Noe som er kjent. Jeg bruker å ta med sprinkelbeskytteren og dyna uansett hvor vi skal.

Det går nok bra skal du se!

♥@nette med prinsessene♥

Det kommer helt sikkert til å gå veldig bra.... Kanskje det er akkurat det dere trenger alle sammen og at det blir koselig... er du riktig heldig skjer det samme med dere som det gjorde med oss : Lillemor sov ikke i det hele tatt men hver gang vi var på ferie så var hun en engel som sov så søtt :)

-Mamman-

Det kommer sikkert til å gå bra! Vi mødre bekymrer oss jo for alt og da...

Gøy med vinterferie da, kos deg så godt du kan, og prøv å slappe av litt!