Gå til innhold

stoler ikke helt på kjæresten min...:-\

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt tips dere!

Har vært sammen med kjæresten min 5 mnd og er veldig forelska enda - synes jeg har funnet en utrolig flott mann og er nokså sikker på at dette er ham jeg vil satse på.

Men så har jeg et lite "problem", fordi jeg vet ikke helt hvor jeg har ham i forhold til hans xkjæreste.

De var sammen i fjor sommer og det ble aldri veldig seriøst. Hun er endel eldre enn ham og har 2 barn som går på skole, derfor ville hun ikke flytte. Kjæresten min vil heller ikke flytte, da han er veldig hjemmekjær. Ifølge ham var det dette som gjorde at de ikke ville satse på hverandre.

Men jeg vet at de har ukentlig kontakt enda, via sms, telefon og mail. Jeg har sunket så dypt at jeg har sjekka sms og mailen hans, og lest meldingene. De inneholder ikke noe "tvilsomt", det kunne vært mellom hvilke som helst venner, men det er tydelig at de er glade i hverandre. På valentinsdagen fikk jeg ikke noe av kjæresten min, og det brydde jeg meg ikke om, helt til jeg fant ut at han hadde sendt sms til x'en hvor det sto noe sånt som at "synd jeg ikke får være sammen med deg på valentinsdagen"...

Jeg lurer sånn på hva jeg skal gjøre. Har tatt dette forsiktig opp med han etpar ganger før (nevnte ikke at jeg har lest meldingene), da har jeg bare spurt forsiktig. Han hevder at de bare er venner. Men dette er noe som begynner å slite litt på meg, og desto mer jeg tenker på det desto mer plager det meg. Men jeg vil jo ikke mase på han, er redd for å skyve han unna.

Hva ville dere gjort? Takknemlig for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner veldig godt at du reagerer.. jeg hadde ikke funnet meg i dette. Det heter eks fordi det er fortid, og han burde la fortiden ligge særlig nå som han er sammen med deg. Jeg syns ikke han respekterer deg i det hele tatt, klart man kan være venner med ekser men hvis du føler på det burde han tråkke svært varsomt syns jeg da. (vet det er mange som er veldig liberale her, men det er altså ikke jeg..)

Og jeg beklager å måtte si det lille venn, men sendte han en slik mld til henne på valentindagen (eller hvem som helst annen dag!) så er jeg stygt redd for at han har følelser for henne ennå.. Og av respekt for deg selv ville jeg ikke funnet meg i det..

Skrevet

Ja helt enig. For en stund siden hadde jeg samme problem,og det endte med etter en snakk med min veninne at jeg endte forholdet. Han jeg var sammen med var helt toppers på alle måter,men så var det denne eksen da,jeg som deg leste både mail og meldinger da uroen tok meg,og litt det samme som deg oppdaget jeg at det fremdeles var noe. Så etter en lang tenkerunde gjorde jeg det slutt. Mest pga at jeg orket ikke å våkne hver morgen med den uroen i meg, og hver gang jeg så ham,tenke på at kanskje det er noe som ikke stemmer. Så jeg hadde gjort det slutt hvis jeg var deg,og hvis det skulle skje kan det jo godt være at dere etter en stund kan snakke om det,og kanskje til og med finne tilbake til hverandre. For det er jo også en grunn til at han ble sammen med deg. Masse lykke til,uansett hvilket valg du måtte ta.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...