Gå til innhold

Ett supert tips! Det funker for oss....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hele helgen prøvd å venne lille gutt til sengen sin. Fredag gikk dårlig, endte opp med å sovne med han oppå meg etter mat. Trøtt ja begge to gitt. Lørdag jobbet vi tre timer med å få han til å sovne. Samme søndag, men her kommer tipset. Før vi legger oss løfter jeg han rett og slett opp og gir han mat! På lørdag hadde han sovet to timer og drakk ca 100 ml. Han sovnet med engang igjen når vi la han og da sov han hele 4,5 timer til før neste måltid. JIPPI!! Gjorde det samme igår etter at han hadde sovet 1 time, han tok da 60 ml mme og sov i 4 timer og 15 min til neste måltid. JUHU! Her har det som regel gått 2-3 timer mellom hvert måltid.. SEIER åhhh ja... Håper det nå ikke er lenge til han drar en 5-6 timer på natta.. Det hadde vært digg ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nattesøvn? Wow...

Så bra at dere finner ut av hva som funker for dere:)

Skrevet

Ja den nattesøvnen er etterlenget. Med lavt stoffskifte så trenger jeg masse søvn... Og sånn det er nå blir det ikke så mye gitt.. Hihi.

Men han trenger litt hjelp da på kvelden for han sover mer eller mindre i armene mine. Så pappa må trå til med å gni han i hendene eller under bena. Funker når han er så trøtt,men når han er våken bare synes han det er godt.. Hihi lille kose gutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...