Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 det står jo tydelig på pakken at man ikke skal spare rester til neste måltid.. men betyr det at man ikke kan lage ferdig flasker til å ha utover dagen/natten? det er jo utrolig tungvint å lage nytt til hvert måltid....
Freyja Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Heisann dette er dette jeg gjør med mme. jeg koker opp vann og tømmer det i beholdere og kjøler det ned før det settes i kjøleskapet. når småtten skal ha mat bare varmer jeg det opp i mikrobølgeovnen. Dette lærte jeg av svigermoren min som er helsesøster så hun kan dette.... Men ikke ta i melkepulveret før etter du har varmet vannet i mikroen!!! Dette sparer jeg masse tid og ikke minst gråt på hihi...
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 de må liksom skrive dette for å være på den sikre siden. men skal man lage for flere måltid om ganger, er det viktig å lage den, og så kjøle ned veldig fort for å slippe bakterievekst. jeg vill ikke spart etter et måltid han har drukket av, og som har vært i romtemp en god stund..
Gjest_1001 Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Signerer den til Arwen... det er absolutt den (nest) beste måten (den beste er å koke opp vann der og da og helde på flaske, vente en halv evighet på at det skal kjøle seg ned også ha i pulver, riste og servere, men dette tar jo en evighet, hehe, så det er det nok ingen som gjør så ofte )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå