soria moria og nurket Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Har skrevet et innlegg her tidligere også om min lille 8-mnd gamle mammadalt, men nå her det virkelig tatt av her! Hun er stort sett blid og fornøyd om formiddagen, liker ikke at jeg er utenfor synsfeltet i mer enn 10 min, men ellers går det ok. MEN - når pappa kommer hjem begynner rabalderet. Hun skal helst ligge oppå mine føtter når vi spiser middag, og hvis pappan forsøker å trøste henne girer hun opp gråten til helt vanvittige høyder! Når de er hjemme alene går det helt greit, men er vi sammen alle tre er det bare meg hun vil til. Begynner å bli litt trist for pappan, slitsomt for meg og veldig tårevått for snuppa... Hva gjør vi? Hun kan da umulig være redd for pappan sin? Er det begynnelsen på en liten jente med vilje som kommer til å tvinne mamman rundt lillefingeren? Skal vi bare la henne hyle til vi har spist ferdig middagen - hun lider jo ikke på gulvet?? Takknemlig for svar på dette - nok en gang!!
soria moria og nurket Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. februar 2007 Må også legge til at så fort jeg tar henne opp/tar henne fra pappan smiler stopper gråten på sekundet... :-/
soria moria og nurket Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2007 altså.. hun smiler, og gråten stopper på sekundet. (Ikke greit å skrive fortfort!)
♥sjiga♥ Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 har ikke noe råd men kan hun ikke sitte i egen stol og spise sin mat sammen med dere. litt mindre slitsomt. og så vil jeg trøse deg med at dette nok er en periode.
soria moria og nurket Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2007 Joda, men hun sitter ikke selv, så jeg er litt skeptisk til å sette henne i trip-trap allerede. Men det er kanskje ikke så farlig i noen min?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Hva med at hun sitter i vippestol på bordet da?
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Dette vil gå over etter en stund, det er jeg sikker på. Men om jeg var deg, ville jeg gått meg en tur eller no etter middag, så pappa og snuppa får seg en kosestund alene hver dag de også slik som dere to har på dagtid. Er sikkert veldig sunt for vesla og veldig godt for pappa Mens dere spiser middag ville jeg også satt henne i stol ved bordet - gi henne en brødskalk eller noe frukt eller leker. Dette er nok kanskje blitt en uvane? Det er ikke lett, men man må også være litt bestemt. Din snuppe er helt normal, MED det er dere som til syvende og sist bestemmer - husk det!!! Masse lykke til
soria moria og nurket Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. februar 2007 Går ca 5 min, så er det KJEDELIG!! Kravstor frøken dette
soria moria og nurket Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. februar 2007 Takk for råd og støttende ord! Hadde bestemt meg før jeg fikk barn at jeg ikke skulle bli noen "push over mum", men det er jammen ikke lett når hun HYLER! Får nok bare sette hardt mot hardt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå