Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Elisabeth Ardens Eight Hour Cream noen som har erfaring med den kremen hva slagskrem er det og hva koster den, hvor selges den? har blitt anbefalt den for såre/tørre brystvorter kan jeg bruke feit kuldekrem feks avene sin?
Hanne og jentungen Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Jeg bruker den mange ganger til dagen på tørre lepper og knokene på hendene. Den er også super på tørre neglebånd, så ser ikke hvorfor den ikke skulle være supergod til brystvorter. Den er dyr, men veldig dryg.
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Det er en "vidunderkrem", men aldri i verden om jeg har tenkt på å ha den på brystvortene. Hadde jeg ikke skulle amma, kanskje, men du må vaske av denne før du kan gi bryst, og for min del iallefall er det veldig tungvint... PureLan og Lana Care fra apoteket er brystvortekremer- disse slipper du å vaske vekk, og så har jeg hørt at A-Cremen kan brukes, men den må jo vaskes av igjen antar jeg...
belli72 Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har brukt den som kuldekrem på barna. Den er veldig god.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 genial altmulig krem. hvis du bruker den på brystvortene bør det vel vaskes av før amming. har den med overalt!!! kjøpes på parfymeri som har E.Arden. koster rundt 200 kr.. TROR jeg! bruker alltid å ta med fra taxfree. og den er drøy, veldig drøy!!! jeg synes at purelan sin salve var genial til puppene da jeg var sår. den trenger man heller ikke å vaske av.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 smører med pure lan nå, men like tørr_/ hvitflekket brystvorte etter hver amming, noen som sa at en ikke trengte å vaske av denne, men da kan jeg jo bruke kuldekrem/olje å vaske av for å få igjen fuktigheten. får høre med helsesøster om hva hun har å si
leela Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Til orientering: Den inneholder kortison, det derfor den virker så bra på "alt". Kanskje ikke så bra å smøre på barna?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #8 Skrevet 19. februar 2007 takk for svar, da skal den ikke brukes, brukeer ikke kortison mer enn nødvendig
Muffinsmamma Skrevet 19. februar 2007 #9 Skrevet 19. februar 2007 Preparater med kortison får bare selges på apotek. 8hourcream finnes både med og uten, men i EU selges bare den uten kortison. Dette fant jeg ut etter litt research på nettet. men vet ikke om jeg ville brukt den på puppene, siden den bør vaskes av osv. På sykehuset fikk jeg noe som het unguentum salve, hva med den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå