Pinne Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Hei Er det flere som er plaget med hodepine? Har hatt det en uke nå, er i uke 25. Sitter liksom "bak i barken"..... Er seff også litt bekymret for at dette kan være tegn på ett eller annet. Huff.
endaeintrønder Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Her også!!Er skikkelig ille noen ganger,nå sitter jeg med influensa da,så det gjør ikke saken bedre..er i uke 21 nå..må ty til paracet ja!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Jeg hadde en periode da jeg var 12-13 uker, da hadde jeg vondt i hodet omtrent hver dag!! Forferdelig plagsomt, heldigvis gikk det over og nå er jeg i uke 25 og har ikke hatt vondt i hodet siden den tid..
Pinne Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2007 "godt å høre".....hva kan dette komme av. Drikker ca 4 liter vann hver dag, trener 5 ganger i uka og spiser ordentlig mat.....
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har også hatt mye hodepine, det er visst noe mange gravide sliter med i følge legen min. Er ikke noe farlig, bare ubehagelig. For meg hjalp det med 25mg jerntilskudd om dagen:)
ninen Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 tror det kan skyldes hormonene..Evt stiv nakke fordi vi bekymrer oss for mye...hehe Jeg har også en del hodepine innimellom og har også tendenser til en del vondt i magen..
Loglady Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Er av og til plaget med det selv. Helt vanlig fenomen i graviditeten, står det i mine svangerskapsbøker. Skyldes ofte hormonet progesteron.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå