janne** Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Hei ) Jeg er 23 uker på vei og har så smått begynt å kjøpe inn det vi trenger til den første tiden. Vi vet ikke om vi får jente eller gutt og dermed vil jeg gjerne ha litt nøytrale klær og holder meg til naturhvit, hvit, beige og lysgul. Har funnet er del fine bodyer i ren bomull og i ubehandlet ull både i butikker her jeg bor og på diverse nettbutikker som; Nøstebarn, Ullbarn, ellos, løvebarna osv... og dette er jeg veldig fornøyd med. Det jeg sliter med å finne er sparkebukser og pysjamaser som er litt nøytrale uten at det koster det hvite ut av øyet ) Det er mulig at jeg er en smule sær, men jeg liker ensfargede klær på de aller minste, det er babyen jeg vil se, ikke de skrikende klærne. Jeg synes ikke mørkebrunt babytøy er noe fint og heller ikke de som har så mye mønster og trykk på at det ligner en tapet fra 70-tallet... Dessuten så liker jeg de sparkebuksene som gjør at barnet slipper å ha en strikk midt på magen ) Jeg har hatt mange muntre samtaler med de som jobber i butikkene der jeg bor og de smiler og ler når jeg kommer og spør om de har fått inn noe nytt uten store trykk ) Trykk i form av bittesmå figurer på ett sted på plagget er helt ok, men ikke på hele... Noen som har noen gode tips? denne ble lang... takk for oppmerksomheten. Hilsen
Lille pastill Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Da tror jeg kanskje www.barnashage.no og www.englebarn.no kan være noe for deg!
Enitsirk79 Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Har du sjekket ut Barnas hus? Jeg har ihvertfall kjøpt noen bodyer (i bl.a off.white) der med kun et lite diskret trykk foran. Kanskje de har andre plagg uten for mye stæsj også?
Misan Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Hei! Jag tänker precis som du och är också i vecka 23. Har hittat en nätbutik som heter Pippilotta i Sverige, de levererar till hela Norden. De har väldigt blandat sortiment både med och utan tryck, bomull, ull och även syntet, så man får kolla vad det är för material i plagget man gillar. Man kan köpa billiga bodies i flerpack också och en del trevliga sparkdräkter. Adressen dit är www.pippilotta.se Annars finns det en jättetrevlig nätbutik som heter Minimundus (också i Sverige) och som också levererar till Norge. De satsar på ekologiska material och har helt underbara sparkbyxor i färgväxande ekologisk bomull. Adressen dit är www.minimundus.se
bokormPåOvertid Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Petit Bateau har også stort sett hvite, nøytrale sparkebukser, bodyer etc. Skal være veldig bra kvalitet, men litt dyrt med mindre du kjøper gjennom laredoute.no - mye billigere. Selges bl.a. på Fru Lyng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå