Gå til innhold

Sangenic bleiebøtte? flere som har erfaring?+ -

Anbefalte innlegg

Skrevet

strever med at den nederste plastskive ramler av hele tiden, er det feil med bøtta vår eller ramler den av til flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde den på vår åxå! Men vi limet den å siden da så sitter den!!

Skrevet

vi har ikke hatt noen problemer med vår bleiebøtta

Skrevet

Den har ramlet av flere ganger her også. Holdt på å kaste den en gang jeg skulle tømme den.

Har satt beliebøtta bort vi. Syns det er sånn knot å tømme den og lukt blir det av den også. Så jeg har gått over til å bruke vanlig pedalbøtte og heller tømme den hver dag.

Skrevet

jepp, e har hev vårres engang.. så irr, før e sku bærre spreng ut og tøm bleiebøtta før søppelbiln kom, kom inn også skreik mini, så e tok han, glømt av heile bleiebøtta.. så etter en time sku e sett dn opp igjen og da hadd e hev dn dingsten, (sku lim den fast da) og søppelbilen hadd akkurat hvert å tømt bøtta... :(

men den funka uten og.. har egentlig ikke merka så himmla forskjell sia da

Skrevet

Vår datt også masse av i starten. Nå har den slutta å dette av, uten at vi har gjort noe med den... (Eller kanskje mannen min har gjort noe?!)

Skrevet

Dette er feil med bøtter:( Vi mistet vår nederste greie i søppel og skevet en mail til produsent. Vi fikk hele overste del gratis tilsendt fra dem + en gratis refill :)

E.mail er [email protected]

Skrevet

Ikke hatt noen problemer vi nei, bortsett fra når sambo skal tømme ;) Han skjønner den rett og slett ikke ;)

Skrevet

hva er det å ikke skjønne egentlig? Vi har aldri hatt problemer med vår - verken med løse deler eller lukt. Knallfornøyde :)

Skrevet

Ja! Det samme skjer her. Mannen var senest ute og hentet bleieposen opp fra søppeldunken tidligere i dag. Veldig irriterende at dette skjer. Tror jeg prøver å sende en mail til produsenten slik det foreslås over her :) Virker som om den blir dratt med bleiene ned underveis, og når jeg skal tømme ligger den midt på den lange "bleiepølsa" ett eller annet sted.... litt stress å måtte huske på å sjekke dette hver gang.

Dersom plastskiva ikke er der detter jo bare bleiene rett til bunns, og så fungerer det ikke å snurre plasten rundt for å forsegle bleia heller.

Skrevet

Min datt også av hele tiden, så jeg bruker den uten. Går kjempe fint det.

Skrevet

Hei hei..

Vår detter også av veldig irriterende så vi skal lime den fast vi. Sjønner egentlig ikke pointet med den uansett..

Men ett lite tips for å spare litt på refill posene.. Istedet for å snurre rundt hver gang du putter en ny nedi tar jeg heller og snurrer opp og putter bleiene sammen. Og snurrer igjen. Det blir da som en søple pose istedet for en sånn pølse. Du sparer sinnsykt mye plast på det. Og det lukter heller ikke da... Bare ett sånn lite tips hvis man har lyst å spare litt pæng;-)

Skrevet

Vi har aldri hatt noe problemer med vår, så da er det nok bare noen bøtter det er noe feil med.

Skrevet

ja den dett av hele tia, våres ligg bare i bunn, sdrit bare i den..hehe

Skrevet

Ja, vår gjør det samme. Er det en ting jeg kunne klart meg fint uten så måtte det være den bleiebøtta.

Skrevet

Tok av den dingsen. Giddet ikke ha den på - ramla av hele tiden! Funker veldig bra uten, også da;)

Skrevet

da har jeg sjekka bøtta - ingen ring, så den ligger nok på fyllinga, hehe :) Jaja, bøtta funker jo uansett.

Skrevet

Hei! Hva skrev du i mailen til dem og hvor lang tid tok det før du fikk svar fra dem? Har en slik bøtte, og har nettopp tilbrakt en ettermiddag i søpla blant frosne bæsjbleier på jakt etter plastdingsen... :-/ UFINT!!!

Skrevet

eg mistet den gummi ringen.tror eg kastet den i bosset. hehe . men eg tok og sendte en mail til sangenic og da fikk eg en ny topp lokk gratis. synest det var kjempe snillt gjort av dem. så nå vet eg til neste gang eg skal tømme den at eg må være forsiktig så eg ikke kaster gummi ringen. hehe. synest bleie bøtta er helt super eg ;)

Skrevet

Hva skrev du i mailen til dem? Har samme problem her i huset, men elsker bøtta vår!!!!!!!!

Skrevet

Vi skrev at vi har mistet gripperen i bøta og spurte om vi kan kjøpe den, da fikk vi hele toppen med ekstra refil, gratis, e.mail er [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...