La Perla Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Venninnen min adopterte en jente som de hentet i sommer. De måtte bo noen måneder i en annen by enn Bergen, og etter at de kom hjem har det gått i ett: de har reist, vi har reist, jeg har jobbet osv. Og aldri har det blitt til at vi møttes. Førtiårspresangen hennes som jeg glemt å ta med da vi var i bursdagen hennes i høst (uten barn) ligger her i hyllen, og presangen som den lille jenta skulle få er alt for sommerlig og liten. Så...jeg må jo kjøpe noe nytt nå når vi endelig skal treffes (jeg har en gutt på 2 1/2). Hva synes dere jeg skal gi? En leke? Klær?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Klær er alltid bra å få, synes jeg... Men det er klart at leker er helt ok. Det er bare det at de fleste barn jeg kjenner, mine inkludert har altfor mange leker...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Hva med et pent album til å samle minner i, fotoalbum eller scrap-book... Gjøre det ekstra personlig ved å skrive inn et dikt, hilsen e.l. på første side. En gave som varer hele livet!
La Perla Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2007 Ja, det jo kjempelurt! Takk for tips begge to.
Trollmora Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Tja, jeg synes det er veldig bra hvis mine barn får bøker, musikk cd-er med barnesanger eller puslespill! Kan det være ett tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå