La Perla Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Da starter vi gå-ned-i-vekt-prosjektet med denne tråden da? Kom gjerne med forslag til navn vi kan ha på rapporteringstrådene fremover. Ihvertfall. Jeg skal ned 5-6 kilo før sommeren, og helst tre-fire før påske, for da skal vi til syden. Jeg spiser sunt, mindre enn vanlig, og kutter ut snop og sånt. Skal prøve å trene/gå tur hver dag, minst 45 minutter, helst mer (danser dessuten jazz en dag i uken). I går gikk jeg ca. 1 times tur på Fløyen (fjell), ganske raskt og i motbakke, så det var nok bra. Jeg veide 62,8 i dag, så det fpr være min startvekt. Jeg skal også måle meg i cm, for hvis vekta står stille, hender det at man likevel er smalere rundt magen eller lårene, så da blir det litt mer motiverende. Hva med dere? De som vil legge inn hvor mye de veier kan gjøre det, men det er jo ikke nødvendig - det holder å si hvor mye man vil gå ned.
fru <3 Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Oi, trodde ingen her på denne siden slanket seg jeg... ;0) Nei da bare tullet. Meldte meg inn i Vg`s Vektklubb for 1 mind siden og har gått ned 3 kg, og minket 2 cm i livvidde. Har ikke begynt å trene på helsestudio eller annen organisert form for trening, men går/triller ca 1 times tur daglig. Kjenner lysten til mer trening nå, jippi trodde aldri det skulle skje jeg! Veier nå 68 kg (170 cm høy) og målet er 60 kg etterhvert. Har tro på kontrollert/ endret kosthold og trim/ trening for varig forandring av vekt. Så jeg slenger meg på, selv om jeg er godt i gang, hvis det er ok.
Superlis Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Jeg er med....må ned 5-6 kilo for og føle meg komfortabel i klærne mine,nekter og kjøpe nye klær så det er bare og bite tennene sammen. Jeg spiser vanlig sunn mat,vekk med snop og mer mosjon!! Før trente jeg på helsestudio,ikke tid til det nå. Har ikke vekt,men mitt mål er og komme inn i alle buksene jeg brukte før siste fødsel for 10 mnd siden!!
Velve Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Off,- jeg må ned ca 13 kg... Hva er vg's vektklubb,- skal liste meg inn etterpå å sjekke. Jeg har veldigf lyst å henge meg på!
strikkballen Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Blir gjerne med på dette! Trenger litt push. Siste kiloene er som spikret på, litt irriterende selv om det ikke er så mange. Har som mål å gå ned 4 kg, det får greie seg. En kg pr uke. Skal prøve å gå tur hver dag, eller deler av hjemveien. Også PRØVE å ikke skeie for mye ut i helgene, det er det som gjør at jeg ikke går ned. Ganske kjedelig å holde på med. Men vil gjerne inn i alle klærne mine igjen, og helst uten å holde pusten...
MAJA-67 Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Hei jenter ! Ja, dette var jo helt supert. Nå får jeg liksom noen å "stå til rette for". Jeg har vært kjempeflink å trene under hele graviditeten- og begynte igjen 7 uker etter fødsel. Spinning 3 ganger i uka + småturer med vogn og hund. Allikevel, vekta rikker seg ikke....!!! Det er derfor ikke lenger tvil; her er det inntaket som må endres. Syntes selv jeg spiser helt vanlige mengder mat, men det blir for mye søtsaker. Tror også jeg må være strengere med maten. Har gått på Libra kurs tidligere og tror på hovedprinsippene der som er 4-5 måltider pr. dag. Og en annen ting: de skriver ned alt de spiser. Det skal jeg også gjøre, begynner i morgen...!!! Har så og si nøyaktig samme vekt og mål som La Perla. Veide 62.6 i dag og vil i alle fall ned 5 kilo. Mitt mål for uka: skrive opp alt jeg spiser, trene vanlig og begynne å ta mageøvelser (har vært helt håpløs til å ta mageøvelser). Lykke til da, alle sammen. Blir spennende å følge dere.
Maud Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Jeg tror jammen jeg også vil være med! Gikk fint ned da jeg var i permisjon selv om jeg spiste masse. Av en eller annen grunn har jeg gått opp etter at jeg begynte å jobbe... Samme inntak og ingen aktivitet er kanskje en forklaring? Meldte meg inn i Vektklubb.no en stund før bryllupet. Noterte all mat jeg spiste en stund og det holdt meg ca i sjakk frem til jeg var gift. 5 kilo i minus er målet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå