Gå til innhold

Noen som sover rundt?


Loppelill

Anbefalte innlegg

Leander fikk pupp 21.30 og kl 5.30 i natt. Var ganske fornøyd med det kan du si. Men det varierer mye. Men jeg er mest fornøyd med at jeg ikke trenger å gi han pupp for å få han til å sovne. Det har jeg vært nødt til med de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, lillegutt sover IKKE rundt! De to siste nettene har vært slik: I seng kl 19.00. Pupp kl 21,23,01,03.05 og stått opp kl 08. Dette er helt grusomt! Til vanlig så våkner han kanskje 3 ganger mellom 19 og 08. Vet ikke hva som "er i veien", men det er ikke tenner heller....vi lurer på nattavvenning snart, og gleder oss til han sover rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som å se mønsteret til Oscar. SNakket i går om hvordan vi skulle klare å avvenne han med nattmaten. Helsesøster sa han var blitt så stor at det ikke var behov for mat om natten, selv om han fortsatt bare får morsmelk... Jeg er dessverre ikke tøff nok til bare å la han skrike, eller ikke gi han mat, for da sovner han jo med en gang.... Kan ikke huske at dette var noe problem med de to andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Hun lille tulla vår har sovet rundt omtrent siden hun ble født men har den siste mnd vært veldig plaget med mye sykdom og nå klarer hun ikke dette lengre... får håpe at det bedrer seg når hun kommer i form igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkna vår sover fra ca kl 20 til kl 8-9 om morgenen, kjempedeiligt, slik var ikke storesøstrene. Så det er godt og endelig få ei som sover godt om natta.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt sover fra 1900-1930 til ca 0700. Begynte med dette helt av seg selv for rundt 3 uker siden, før det fikk han pupp en gang om natta.

Han får grøt morgen og kveld og middagsglass på ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, her har med stort sett ikkje hatt "nattmat" siste måneden, har vore vaken 1 til 2 gonger, men då kun fått smokken og so sovna igjen. Dei to siste nettene har han fått mat to gonger, men håper det kun er midlertidig. Legg seg om kvelden uten å få pupp, prøver å få han i seng i nitida, og då søv han til ca 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuva sov over fra hun var 6 uker.. da fra 21-22 tida til morgenen, nå er hun i seng 19.30-20.00 og våkner 07.00-08.00..

strålende fornøyd med det..

Hun har aldri vært våken selv ikke da hun fikk tenner eller vært veldig forkjøla med feber.... sovehjertet til pappa'n sin=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...