7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 var oppe og ga mini smokk i natt og skrudde da av callen så ikke sambo skulle våkne...ca i halv fire tiden.. han hadde da fått mat kl 1..kl !seks vekker sambo meg fordi han hører mini... huff har ikke hørt han jeg ... morran pleier å være i 5-6 tiden... .. rommet er vegg i vegg.. har han skreket lenge? han var stille og smilte da jeg kom inn.. han er 4,5 mnd.. huff dårlig samvittighet jeg nå..
Gjest_1001 Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Det gikk jo fint. Tror ikke han tar skade av å grine litt. Hehe, kanskje han sover lenger i morgen til og med
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2007 har tenkt på det etterpå jeg og;) det hadde vært kjekt..
belli72 Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Ikke bekymr deg! Tror ikke han kan ha gått mye i og med at rommet er vegg i vegg!
___ Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Vi bruker ikke babycall om natta i det heletatt vi. Ikke står vi opp når det bare er litt smålyder heller. Da sovner de som regel igjen så vi venter med å gå inn til dem til det blir litt volum etter de har gitt lyd fra seg noen minutter. Du hadde sikkert hørt ham om det var noe galt eller han hadde vært våken lenge. Ikke noe å ha dårlig samvittighet for etter min mening.
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Vi pleide å bruke babycall på natten. Rommet hans er 5 meter fra rommet vårt. Når han da gråt litt på natten så ilte jeg til noe som gjorde at jeg forstyrret han slik at han våknet ordentlig, da kunne han holde det gående i 1 time. Nå har vi skrudd av babycallen og heller lar døra hans og våres stå på gløtt så slipper jeg å høre alle lydene han lager og han slipper å bli forstyrret av meg. Så nå sover han hele natten igjennom uten å våkne en eneste gang. Mye mer uthvilt baby. Tror nok du ville hørt han om han våknet ordentlig og trengte deg : )
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2007 Takk;) ja det virker innimellom som om jeg vekker han.. men jeg tror at han skal ha mat jeg vettu.. ikke sikkert ha n egentlig trenger det.. ofte på dagen sutrer han jo i søvne og sover videre.. hmm.. kanskje slutte med baby cal da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå