Gå til innhold

Han skjærer sånn tenner!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli sprø. Det er helt grusomt å høre på! Hver eneste natt gjør han det, og voldsomt også! Det er slik at jeg våkner av det om natten og det går kaldt nedover ryggen på meg. Akkurat som når noen tar neglene og klorer bortover en tavle. Eller skraper hardt på en tallerken med gaffelen. Må grøsse! Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme:P Min gnikser tenner noen så forferdelig mye!! + han har noen syke rykninger rett før han reiser inn i drømmeland:)

Skrevet

hei...jeg gjør det samme selv.. Dro til tannlegen fordi det begynte å bli slitasje i tennene. Tannlegen min laget en sak som er av plast som man setter på tenna om natta for å unngå flere slitasje. Man tar spor av tennene som vedkommende må bite på. Så i løpet av to tre dager så er denne tingen klar til henting. Vet ikke hva den akkurat heter, men ligner på gebiss men det er ikke det...Det å lage slike lyder om natta kommer av at vedkommende har stressende dager eller noe ett eller annet som stresser personen.... jeg jobber ikke til vanlig, men har hatt dette i verre perioder da jeg hadde g a n s k e stressende hverdager på jobben feks. Politifolk, vektere, leger sliter som regel mest når det gjelder dette.... det er ikke noe farlig, men må behandles før tenner blir slitt ut... Det er selvfølgelig andre enn slike jobber som også er utsatt for dette.... saken har rett og slett noe med stress å gjøre...

Skrevet

ok. Greit å vite. Men ang han så er det pga noen medisiner han tar. Bivirkning av de :) Men kan selvfølgelig være litt pga stress og. Jeg er blitt ganske så handycappet pga kraftig bækkenløsning, så han må ta seg av nesten alt her hjemme. Med unger og alt. Og han er vant til at jeg gjør alt, så han er nok litt stresset også ja. Takk for svar:)

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg har det akkurat samme hehe .. fikk han til og gå til tannlegen så fikk han en sånn gummi greie han skal sove med på tennene i 3 mnd .. så skal d hvist gå vekk igjenn ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...