Gå til innhold

Stryking av sengetøy... kommentar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært borte fra dib en stund igjen, takk for sist alle sammen =0).

Ser at noen sjokkeres over at Attpåklatten stryker sengetøy..

Her i huset rulles alt sengetøy i en flott gammel klesrulle to ganger før de legges sammen. 1 gang i våt tilstand og 2 gang i tørr tilstand.

Vi har damask og satengsengetøy, og det er mannen i huset som er ekspert på rullinga, jeg er med på strekkinga =0).

Så Attpåklatten er ikke den eneste som nyter å ligge i glatt sengetøy!

Med forbehold om at jeg ikke har lest innleggene som har vært skrevet om emnet tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss ser jeg meg faktisk ikke tid til å stryke sengetøyet, men det er et savn.

Som min mann sier, det å sove i nystråket sengetøy på hotell er jo faktisk litt av luksusen...

Hadde jeg hatt litt mer tid hadde jeg nok strøket, gjør det innimellom, og det er så herlig!

Vi har og mye sateng, og det er deilig når det er nystrøket ja!

Skrevet

Jeg stryker nok ikke sengetøyet til oss gamlingan, men har jeg anledning så kan Trollungene legges seg i nystrøket sengetøy. De er vel omtrent de eneste barna i barnehagen med strøkne t-skjorter og bodyer :o)

Stryking er for meg litt terapi. Kan stå der og stryke i eget tempo, se på Akutten på mandagskvelder eller høre på en lydbok hvis jeg står på vaskerommet. Trollfar mener forøvrig at skjorter som må strykes er "engangs" !

Skrevet

He, he du høres ut som meg du,Trollmora.

Da storbror gikk i barnehagen fikk jeg stadig høre at han var den eneste med "pers" i trusen...

Her strykes det meste....som regel foran en god film eller noe:_)

Skrevet

Har ikke helt greid å få oversikt over hva dette dreier seg om..? Skjønte at noen anonyme hadde vært lite hyggelige, men fant ikke tråden. Uansett - sikkert deilig å ligge i nystrøket, rent sengetøy! For ikke å snakke om det som har tørket på tørkestativ i solen (blir grepet av barndomsnostalgi her! Mitt sengetøy lider nok en verre skjebne. Sentrifugert og tørket over det som måtte være ledig av stoler og sånt...)

Skrevet

stryk i vei dere som kan og har tid (og liker det) her strykes det til 17. mai og til jul. Og en og annen sjelden gang når jeg allikevel har strykejernet fremme for å merke klær. Men er enig i at det er fint og deilig med nystrøkne klær.

Skrevet

Synes dere er kjempeflinke som tar dere tid til å stryke sengetøy, for det er jammen deilig å ligge i nystrøkent sengetøy!! All honnør til dere!!

Kanskje eg skal ta meg sammen , no når eg er heimeverande! Utruleg kva ein kan få tid til berre ein vil det nok!!!!

Skrevet

Jeg vil og ha nystrøket sengetøy. Snufs. Jeg vil hjem til hu mor... Hu stryker til og med lommetørklene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...