fult hus:) Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 jeg skall snart begynne på jobb igjen.. jeg har veldi ugunstige arbeidstider. det er fra 17.30 å til alt fra 20.30 til 02.30. det er ett tidsrom det er vanskelig å få dagmamma, å iværtfall siden jeg aldri vet om når jeg er ferdig på ett tidsrom mellim 20.30 og 02.30.. vill jeg få noen form for penger om jeg sier opp jobben? å hvor mye?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Du har krav på tilrettelagt arbeidstid. Regner med du allerede har stønader som aleneforsørger?? Overgangsstønad for eks? Sier du opp jobben kan du søke om dagpenger, du får antakelig 8 ukers karantene før du får dagpenger. Står du som arbeidssøker må du være villig til å ta tilbudte jobber fra nav, og du må ha barnevakt tilgjengelig.
fult hus:) Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2007 har lyst på en jobb med arbeidstid i det tidsrommet barhegaene er åpne. d bli vanskelig i en bedrift som ikke er åpen i den tiden. har stønader som aleneforsørger nå ja.. vill jeg fortsette å få d om jeg sier opp jobben? når jeg vill si opp jobben skall jeg selvfølgelig prøve å få ny så fort som mulig med andre arbeidstider..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Du beholder stønadene dine. De får du fordi du er alene, ikke fordi du er i jobb eller ikke. Registrer deg som arbeidssøker nå, og søk om dagpenger så fort permisjonstiden er over. Går nemlig ikke an å søke før. Du får redusert os når du har annen inntekt, hvor mye avgjør hvor stor dagpengesatsen din blir på.
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 du får beholde stønadene dine.. enerste er om du mottar barnetilsynsstønad, damådu være i minst 50% jobb eller aktiv arbeidssøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå