Gå til innhold

Lonemor...

*jumanji*fikk jente 31/5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Du husker sikert ikke meg, men jeg er her titt som ofte og leser inlegg, men skriver sjelden. Jeg så at du var våken, og jeg ville bare gi deg en trøsteklem der du ligger på sykehuset.

Var det i morgen du skulle få modningssprøyte for lungene? Jeg krysser det som kan krysses for at det skal gå bra med deg og lillegutt og håper at du holder motet oppe i maange uker til før du føder.

Uff stakkar, det må være forferdelig å være vekk fra de andre barna sine og, (var det barnebursdag til uken og)

Uansett så lykke til!!! tenker på deg......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Jumanji

Så koselig å få innlegg fra deg! JA jeg håper Lillebror holder ut til uke 34. Det må være målet. Jeg ser på LM-sprøyta som en gardering. Og håper likevel han skal være i magen min i mange uker til.

Du har termin 11 dager før meg, ser jeg. -Vet du hva du får? Er formen din bra?

Klemmer til deg fra

Skrevet

Ja, her er formen bra! mye kynnere og mye liv, så det er vel som det skal være? Jeg er litt mer avslappet denne gang enn i første svangerskap. Da fikk jeg åpning etter regelmessige kynnere i uke 28. Jeg fikk modningssprøyte da og, men med hjelp av akupunktur, så kom ikke lillemann før i uke 39 alikevel. så jeg regner med at jeg går til midten av mai før det skjer noe her i gården....

Lykke til med deg i morgen, og håper at du får mange frokostbrett med flagg på for passerte uker fremover......

Skrevet

Så du fikk LM-sprøyter forrige gang du? Og likevel klarte du å holde ut til uke 39. Det var godt gjort. -Hvis jeg får gå til uke 34, så blir det ca første uka på mai.

Godt å høre at du er i fin form. Men mye kynnere tyder vel på at du modnes tidlig? -Kynnerne er ubehagelige, det kan jeg skrive under på. Har hatt dem en uke nå. Men disse varme risposene, lindrer godt.

Vi får holde følge med hverandre.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...