Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Heisann. Jeg måtte bare innom for å lese litt hvordan det går med deg. Jeg er glad for at du får lungemodning i morgen. Håper du får ruge lengst mulig slik at lillebror får vokse seg stor og sterk. Nattaklem fra Å
Lone35 =0) Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Hei Å!!!! Så koselig å se deg her inne. -Ja i morgen skjer det vel litt. Mandag og ny uke. Blir nok sprøyte i låret i morgen og dagen etter skal du se. Har hørt veldig mye om lungemodning etter at jeg kom hit. Ja jeg graver og spør til alle jeg treffer her inne. Ang vannavgang så sa ei jeg snakket med i dag, at de som har vannlekkasje pleier å bli satt igang i uke 34, hvis de klarer seg så langt. Og det håper jeg skal gå bra. Har snakket med en søster av meg i dag som bor 80mil unna. Hun skal høre på jobb om det er mulighet for ferie/permisjon for å komme oppover og hjelpe til hjemme hos oss i vinterferien. Jeg blir så rørt. Det er så godt å føle omsorg og at noen tar vare på en under kriser. Nattaklem til deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå