Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 TFK til vanlig... Verdens beste vogn!! :-) Har Simoen som sovevogn og ei Chicco-trille liggende i bilen...
SaDa Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Simokombi, denne er bare såå stødig og god og trille.. Stor og tung ut og inn i bil, så har lettere vogner i bilen.Syntes ikke den er tung å trille da.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Simo kombivogn, og er kjempe fornøyd. Den er ikke tung å trille! Men tung å ta inn og ut av bilen. Vi har også hatt en teutonia S3. Den er lettere å få inn og ut av bilen...MEN ikke lettere å trille faktisk! Den er alt for liten syns jeg, for med voksipose har han nesten ikke plass å røre seg lenger (sist han brukte den var han ca. 10 mnd). Den er veldig ustødig! Så vi solgte den. Det at den har 3 hjul, er ikke en fordel syns jeg. Det gjør vognen mye mer ustø. Så vi gikk tilbake til simon, og er som sagt storfornøyd med den. Kommer nok til å bruke den leenge. Vi har også en carena easy trille, som vi bruker dersom vi skal kjøre til kjøpesenter osv. Skal også ha med den til syden i sommer.
nepomuk Skrevet 19. februar 2007 #8 Skrevet 19. februar 2007 Har en troll kombivogn til sovevogn, en brio race sportsvogn som vi bruker mest til vanlig (til butikken og turer uten soving) og en Maclaren-trille som ligger i bilen.
nepomuk Skrevet 19. februar 2007 #9 Skrevet 19. februar 2007 Gikk litt fort her: Fornøyd med alle 3 forsåvidt, men til hvert sitt bruk. Trollvogna har god trillekomfort og stor og romslig for å få plass til poser og diverse når jenta skal sove ute. Ulempen er inn og ut av bil. Tung!! Brio-vogna er grei nok, ok å trille ute, kan ikke legges helt bak men det holder til småsoving. ikke akkurat noen kjøpesentervogn da den ikke er så lett å manøvrere mellom trange butikkhyller... MacLaren-trilla er veldig lett og god å trille, jenta sitter godt i den og den kan legges bakover, men vanskelig med vinterposer i den pga ikke noe fotbrett som kan vippes opp. Den brukes stort sett til "by-trilling" hos oss.
Frysh Skrevet 19. februar 2007 #10 Skrevet 19. februar 2007 Har 3 vogner, 1 Quinny Freestyle Comfort 3XL,Simo kombivogn og en sentertrille.. Simoen er i bhg, som sovevogn og quinnyen bruker vi hjemme.. Genial vogn.
Tredjemann på vei :D Skrevet 19. februar 2007 #11 Skrevet 19. februar 2007 Vi har også Simo kombi og den kan anbefales på det varmeste! Da særlig om man har unger som sover i vogna om dagen, for det er god plass til vinterpose og det mere oppi der. Lillemann her sover gjerne 3 timer i den hver dag. Den er ordentlig romslig med lang liggeplass for ungen, høyderegulerbart håndtak (godt for lange foreldre!), stødig og robust (greier det meste av terreng), stor lagringsplass under, spesielt stor og tung er den heller ikke synes jeg. Dessuten vil jeg heller ha ei romslig og stødig vogn fremfor ei lita og moderne ei med dårlig plass... Vi har kun denne vogna foreløpig og har ennå ikke savnet å ha ei annen vogn, men til våren skal vi kjøpe oss ei lita shoppingtrille som vi kan ha med oss til syden til sommeren:)
Guttemamma x 3 Skrevet 19. februar 2007 #12 Skrevet 19. februar 2007 Vi har en teutonia mistral. Sover i den i barnehagen så den går ut og inn av bilen hver dag. I tillegg har vi en Easywalker original som vi bruker på reise, småturer og shopping. Hvis du skal mye ut og inn av bil anbefaler jeg at du sjekker vekt på vogna og om du får plass til den uten å demontere hjul/bag.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 19. februar 2007 #13 Skrevet 19. februar 2007 Skal vi se... Nå har jeg en sønn på 18 mnd og en datter på snart 6 uker, så vi har en god del vogner: - Quinny 3XL - med TFK softbag (direkte i sportsvognen) til babyen og som vanlig sportsvogn til sønnen min. - Simo vogn til sønnen min i barnehagen (som sovevogn) - Troller (tror jeg) reisetrille (softbagen passer oppi denne, så dersom sønnen min er borte og har med seg quinny-vognen bruker vi denne til datteren min) - To litt eldre modell reisetriller, som for det meste står i boden - Phil & Teds side-ved-side søskenvogn. Kjempeflott søskenvogn, som kun er 74 cm bred, individuelt justerbare rygger (laaang i ryggen), plass til softbagen, to svigbare og låsbare forhjul... I det hele tatt - en kjempeflott søskenvogn/tvillingvogn. Det var alle vognene - håper vi har alle vi trenger nå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå