Gjest Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 når vi skal tilvenne?får smake litt utenom men vil ikke ha så mye.Kan jeg feks lage 150 med mme og fylle opp til 200 med vanlig melk?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Gjør det du føler er best... Jeg gikk bare rett over, jeg... funka det også... :-) Fikk bare ca 50 ml lettmelk og fulgte godt med for å se om han fikk noen reaksjon... Økte litt og litt hver dag... Men nå har vi veldig lite alregi i familien... Han var da 10 mnd...
Beama Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Vi begynte å tilvenne nå rett før hun fyllte ett år... begynte med å blande i ca 30 ml vanlig melk i en flaske med mme (ca 180 ml) Også økte vi etterhvert.. nå får hun noen flasker med ren melk og noen flasker med blanding med mme eller ren mme. Men når vi har brukt opp mme pulveret så kjøper jeg ikke mer.. da blir dte bare vanlig melk. Så ja.. du kan fylle opp med vanlig melk slik som du beskriver,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå