MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 vi skal 26.mai....føler at eg ikke har helt kontroll....hvor mye har dere gjort/ har igjen?
navano Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Hei. Vi gifter oss også 26 mai :-) Så langt har vi kommet: Invitasjoner er laget og sendt ut. Lokalet er booket Meny og kokk Kjole er i boks Sløret er i boks Frisør Brudebukett Borddekorasjoner Solist og pianist i kirken Kaker er fordelt ut til familiekakebakere Transport Fotograf Frisør til brudgom og brudesvenner Barnevakt Toastmaster Dette er IKKE i boks: Sko til meg. Servitører Ringer - må få levert inn forlovelsesringene Ellers så holder vi på å handle inn alkohol, tar litt om gangen. Klær til brudgom skal vi kjøpe i midten av mars. Klær til brudesvenner blir bestilt over nettet fra USA. Må bare få summet meg til å få målt dem. Musikk holder vi på å laste ned Bryllupskaka vet jeg hvordan skal være, må handle inn diverse til den. Vi lager den selv. JA, så langt har vi kommet. Har sikkert glemt å føre på noe her. Du da?
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2007 har ikke ordnet fullt så mye enda.... *Invitasjonene sendes iløpet av uka (laget selv) *Lokalet er booket *Er en venn av familien som skal lage maten. (Har ikke avtalt menyen med han enda.) *Kjole skal eg se på imorgen =) *Håret kommer sambo til stebroren min til å ordne *Fotograf *Klær til sambo er booket(skal leige) *Har papirene som skal sendes inn klare *Spillemann *skal lage bryllupskaken selv her og. Må ordne pynt. resten gjenstår....hehe.... Alt til meg blir ordnet no når eg har sett på kjole. Brudebukett skal vi se på i helga Bord dekorasjonene har vi bestemt utseende på. Må bare bli enig om farge på blomstene. Bordkort kakeliste til de som vil hjelpe frisør sambo og småen klær småen bordoppsett (er usikker på om vi skal ha runde bord eller hestesko) No kommer eg ikke på mer.....huff....blir så stresset....
2gulljenter + 1 gullgutt Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Hei. Vi også skal gifte oss denne dagen. Det vi har fått gjort er: * bestilt kirke og lokale *bestilt kokk, men har ikke avklart meny *servitører *bartendere (skal ha åpen bar, men synest det er greit med bartendere) *kjolen er kjøpt *korsett, smykke, tiara og slør er kjøpt *invitasjoner er sendt ut, og alle middagsgjestene har svart *bordplassering er nesten helt klart *band til festen *forlovere *frisør *fotograf *fått noen til å være ansvarlig for å pynte lokalet *fått svigerinnen min til å lage brudebuketten *bordkortene er påbegynt *ringer er kjøpt og inngravert *har funnet solistsang til å ha i kirken Det vi ikke har klart er: *ønskeliste (vi kommer ikke på noe vi ønsker oss...) *klær til brudgom *tekstleser/-e i kirken *meny *transporten fra kirken til festlokalet *og sikkert mye mye mer :-)
2gulljenter + 1 gullgutt Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Glemte at vi også har begynt på kakelisten. Allerede mange som har meldt seg som bakere, men vi trenger fremdeles flere kaker
To gutter + spire Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Hei! Jeg skal også gifte meg 26 mai!! wæææ det nærmer seg - tiden går ALTFOR fort! Jeg husker da vi bestemte datoen for snart 14 mnd siden - allrede da begynte jeg å planlegge . Samboeren min mente det var AAAllltfor tidlig hehe men...nå kan han se hvor fort tiden går!! Dette er i boks : Kjolen er kjøpt (dem må legges opp- har ringt til systue, dette skal fikses en mnd før) Slør, sko øredobber er kjøpt og smykke (something borrowed..) skal jeg låne av min mormor. Tiara er valgt ut. Kjole til brudepiken har mormor sydd. Lokale er bestillt (det er med servitører og kokk) kirken er best. Vet hvilken sang og hvilke salmer vi skal ha i kirken. Innbydelser er bestillit - de kommer i løpet av et par dager. Har valgt ut blomster brudebukett (vet hvordan den skal se ut . skal lage selv) Ringer er valgt ut (det tok ca 4 dager å betstille dem) Forlover har fått liste til utdrikkningslaget. Hår / makeup . Samboeren til min kjæres forlover er frisør og skal pynte meg . (sparte et par lapper der ja!!) Har tenkt mye på hvordan jeg vil ha håret - og er nesten sikker. Må ha litt faglig ekspertise også!! Musikk til brudevalsen Mamma skal sy ringpute Fotograf er bestilt Små nett til å lage "gaver" til gjestene er bestillt Lagt ut ønskeliste (skal ha liste i en butikk til) Svigerfar har kjøpt inn endel alkohol . så vi har samlet opp et lite lager i løpet av året. Dette er IKKE i boks enda : bestille brudesuite bestemme meny (vi skal ha møte der vi skal ha bryllupet en mnd før) toastmaster band Antrekk til han og sønnen vår (brudesvenn) - vi skal å prøve denne uken . satser på å leie. Han skal ha sjakett med ivoryfarget silkevest inni - lillegutt skal matche! strømper /undertøy til meg ventemat (mens vi er til fotograf skal vi servere små kanapeer eller noe lignende) transport for gjestene fra kirken til lokalet Bil til oss (Han kjenner noen som har veteranbiler - gjenstår å finne en vi vil ha! Vin til maten og litt mer alkohol til baren En som skal stå i baren / en som tar bilder og filmer under vielsen. Barnevakt til lillegutt. hmm...føler vi ligger bra an jeg da! stresser ikke . Vet hvordan jeg vil ha pynten i lokalet også! Dere kan se kjolen min under mine bilder i profilen. LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Vi skal gifte oss den 5 mai og har vel det meste på plass, men mangler noen småting... Bare 2,5 mnd igjen og tiden flyr, vææææ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå