Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi prøvde tuppa på flaske i dag. først med mme.. men det ville hun ikke ha. lurte på om hun ikke tok flaska eller om det var mme som ikke falt i smak, så nå nettpp håndmelket jeg litt i en flaske for og se om hun spiste det. og tror du ikke jenta drakk som hun aldri har gjort noe annet enn og drikke fra flaske!

men saken er at jeg må få i henne mme, for det begynner og bli for lite mm her. Skal jeg bare fortsette og prøve og gi henne den mme typen jeg kjøpte? vil hun bli vandt til smaken? eller kan det hende hun aksepterer et annet merke, for de smaker vel ikke helt det samme alle typene eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillesnuppen her måtte tilvennes mme når vi skulle starte med det. Det tok noen dager før han godtok den, har ikke vært problemer med det siden.

Skrevet

De forskjellige typene smaker forskjellig. Er nok lettere å bytte merke enn å prøve å tvinge i henne noe hun ikke liker. Det tror jeg faktisk er tett opptill umulig hvis dere ikke sulter henne først:)

Nan og Colett er de som selges på flest steder, men både Hipp og Småfolk har også mme..og sikkert flere typer jeg aldri har hørt om:)

Skrevet

ok.. så om jeg prøver og gi henne litt hver dag så blir hun sikkert vandt til smaken.. var det jeg håpte:)

Skrevet

det er noen som må tilvennes det..

men uten på en av typene- husker ikke hvem- så står det at man kan putte i litt sukker får at de ksla like smaken i starten.. og så slutter man med det etter noen måltider... ikke alle som liker å bruke sukker til babyen sin da, men skulle bare fortelle hva det sto, kanksje det hjelper dere:)

Skrevet

vist du hadde pumpa deg litt da, og blandet i mme? og så vendt henne til mme på den måten, mindre og mindre mm og mere mme i flaske?

Berre en tanke

Kjekt at ho tok flaska så fint!!

Skrevet

ja, tenkte på og blande jeg også, så det får bli løsningen om hun ikke aksepterer mme etter noen dager..

tok jo tross alt noen dager før hun likte tranen også, så det blir vel kanskje litt det samme.. ny smak= tilvenning..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...