Gå til innhold

Vært på hytta i helga og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tassen på 9 mnd NEKTA og sovne der!!!!!! Ble helt stressa jeg. Måtte bysses i søvn på armen til meg eller pappa`n.Han som aldri har vært noe problem å legge noen gang.Virka som han var "redd" senga eller rommet?

Nå i kveld sovna han med en gang han traff puta kl 18.30.

Lenge til jeg kommer til å reise bort igjen tror jeg,selv om det egentlig er litt lurt å venne ungene til å sove andre steder innimellom....,men det er SLITSOMT,hehe:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff ja, er enig med deg der.... Er slitsomt å være på tur når slikt skjer...

Skrevet

Vi har alltid vært mye "borte" med førstemann, men alltid hatt med oss sengetøyet hjemmefra og ikke hatt problem med soving i det hele tatt. Litt spent nå med nr 2 som er 6 uker. Skal reise til "svigers" i midten av uka og være der i 4 netter.... Førstemann var 12 dager første helgeturen sin...

Skrevet

vi hadde også sengetøyet med, men det hjalp ikke.... med tanke på hyttetur, men når vi har vært hos mine foreldre eller svigerforeldre har det gått veldig bra. Kan jo være råheten som ofte er i en hytte???

Skrevet

Eldste var aldri slik.Men vi var "flinke" til å dra mer på turer med han.Er lettere med en unge liksom.Nå som det er to innrømmer jeg at jeg liker meg best hjemme,slik at barna får lagt seg i egne senger.Ikke noe mas liksom,hehe:) Hadde meg hans egen dyne...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...