candyland Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 min har kun pysjamas og sover i vår seng. har prøvd å legge han i egn seng, men hadde kjempedårli samvittighet når jeg plukka han opp til 1 nattmåltid og han var kjempekald! hvor mye kler dere på ungene før dere legger de? og bruker dere kun dyne, eller har de mer over seg?
så var vi 4 Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Martin sover i bomullspysj med et fleece pledd tulla rundt seg fra under armene. han ligger på et lammeskinn og har ei juniordyne over seg. Han er alltid varm og god.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 småen her har på seg pysj... pakker han inn i et fleecepledd og så har han selfølgelig dyne oppå ... Han er kald på hendene når han våkner om morgenen,men så lenge han er varm på kroppen så har han ikke d kaldt:)
Hanne og jentungen Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Hun her har på seg body, sokker og en liten, tynn bukse. Nattdrakt sparket hun seg bare inn i (hvis det ga mening), så vi har pakket dem vekk. Oppå seg har hun kun dyne, men vi har fått ei jente som holder seg veldig godt varm selv. Her i natt hadde hun sparka av seg buksa, men var like varm og god likevel:)
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 body, pysjamas, ullsovepose ( kjøpte på barnashage, topperst!!!!) og ligger under ulldyne. Hun er varm hele natta:)
oniki Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Han har på seg vanlig pysjamas og dundyne.Alltid varm og god han også.Har alt fra 18-21 grader i rommet
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 bunad neida, han har body og pysj og sover enten under sin egen dyne eller under min dyne.
komplett familie Skrevet 18. februar 2007 #9 Skrevet 18. februar 2007 pysj og har dundyne, og rundt 19-20 grader på rommet. Er god og varm når han våkner
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #10 Skrevet 18. februar 2007 Han har kun en kortermet body og dyne over. Er kaldt på rommet hans. Han er så varm at når han brukte pysj våknet han flere ganger om natten.
haater husarbeid Skrevet 18. februar 2007 #11 Skrevet 18. februar 2007 Bomullspysj med varme sokker. Har sydd en "pose" av fleece som han ligger i under dyna og er da good og varm. Er det varmt nok, ligger han uten dyna, bare med posen.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 18. februar 2007 #12 Skrevet 18. februar 2007 guri, hvor kaldt har dere det egentlig på soverommet? vi har bare på body vi og dundyne, holder i massevis. hun ligger på lammeskinn da. vanlig pysj ble alt for varmt.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 18. februar 2007 #13 Skrevet 18. februar 2007 men vi har dte veldig varmt hos oss da. langt over 20 grader.
candyland Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 18. februar 2007 var en av de kalde vinterdagen nylig at han fikk sove i sin egen seng, så er vel ikke sikkert at det blir like kaldt til han nå. hadde egentli tenkt å investere i ett ullpledd til å ha rundt dyna, for det bruker en venninne av meg, men nå skal jeg ihvertfall prøve med ett fleecepledd først, for det har jeg mange av. takk for mange svar:)
selfangerkjerringa Skrevet 18. februar 2007 #15 Skrevet 18. februar 2007 Pysj i bomull, uten føtter, og bomullslue (styrthjelm) - inni voksiposen med'a, og oppi sprinkelsenga. Hvis det er skikkelig kaldt: tuller henne inn i et helseteppe i tillegg.
Fødemaskinen Skrevet 18. februar 2007 #16 Skrevet 18. februar 2007 Her er tassen påkledd i pysj, surret inn i ett pledd og en bomullsdyne. Da er han god og varm. Tempraturen i rommet er ca 18 grader. Ser noen har på pysj og body og teppe og dundyne. Det må være foreferdelig varmt? Kanskje min tass som er varmblodig da.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #17 Skrevet 18. februar 2007 barnerommet skal ikke være for varmt om natten, vi har alltid vinduet litt åpent. Han har på seg ullpysj fra www.ull-rik.no eller fra janus, ullsokker fra janus, ligger på lammeskinn og har dyne over seg. God og varm. En annen fordel med ullpysj er jo hvis de skulle tisse gjennom, så blir de ikke kalde. Bomull blir jo kaldt. Han har hatt bomullspysj noen ganger, men da er han kald på hendene om morgenen. Så hvis begge ullpysjene er på vask, har han ullbody under bomullspysj. Må legge til at dette gjrode vi også på vår eldste datter, hun er nå 4 1/2 år og jeg kan vel telle på to hender de fraværsdagene hun har hatt - så jeg har troen på at frisk luft på soverommet er sundt og at ull er best!
Har to godgutter! Skrevet 18. februar 2007 #19 Skrevet 18. februar 2007 Min har frottépysj og tynn dyne, og han er en kålmark i senga. Er mellom 20 og 21 grader på rommet hans siden han for det meste ligger uten dyna. Han trives med det og sover hele natta.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #20 Skrevet 18. februar 2007 Hm, min er så varm av seg og svetter til og med gjennom madrassen! Men han er jo så aktiv at jeg kan ikke kle han bare i body:-( Vanligvis; bommullspysj eller body, babysafe (tynn) og dyne. Har tenkt å kjøpe ullpysj for å prøve om det funker bedre med tanke på svettingen.
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #22 Skrevet 18. februar 2007 Noah har på seg en bomullspysj og en foret nattpose.. HAr det vært veldig kaldt har jeg tatt en Voksi dyne over han, men han vil ikke ha den ellers... Han bare sparker den av seg...
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 18. februar 2007 #23 Skrevet 18. februar 2007 pysjamas eller boddy og nattbukse :-)
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #24 Skrevet 18. februar 2007 vi har mellom 16 og 18 grader på rommet og hun har på bomullspysj uten ben, derfor får hun på noen tynne sokker, og sover under en høie dyne(ikke dun). Hvis det har vært mange minus ute slik at temp på rommet står i fare for å gå under 16 grader så har hun fått ullteppe over dynen. Hun har aldri vært kald.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå