Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 gutten min er så hard i magen, han presser til han blir helt rød i ansiktet og ut kommer det bare en bitteliten hard klump. han får sviskesaft, men ser ikke ut til å hjelpe. noen råd mot hadr mage? han er snart seks mnd
så var vi 4 Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 malt ekstrakt hjelper. Du kan også tilby druer og sånt som er litt avførende
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Her hjelper det med termometeret. lirk den stille frem og tilbake (husk vaseline)
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 hei, har samme problemet med min sønn (4 mnd) har gitt sviskesaft, men uten hell. har masse malt i melken men uten hell. så jeg bruker tempen og lirker forsiktig i åpningen, men man må visst være veldig forsiktig og ikke gjøre det for ofte, kan ødelegge tarmen/tarmsystemet. det hjelper oxo med en våt klut eller en serviett som er våt, og masere litt ved åpningen... syntes det er helt forferdlig når det er sånn, for det ser vanvittig vondt ut og noen ganger sprekker han litt opp og begynner å blø;=( lykke til:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå