Gå til innhold

De som ikke vil vite kjønn må ikke se hit......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som har testet ut en teori på mange, og det stemmer visst hver gang. Hvis UL terminen er satt før mens terminen får du en gutt, hvis UL terminen er etter mens terminen får du ei jente. Det stemte iallefall for alle mine (venter nå nr 4). Tenk om det var så enkelt.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hvis mens og ul terminen er på samma dato da?

Skrevet

Stemmer nok ikke på oss nei.. Ul termin er satt etter menstermin og vi får en gutt. Vært på flere ul som tilsier det så...

Skrevet

har ikke tro på at det er så enkelt.....

men det skal bli spennende å se

det kinesiske kartet sier jente og din teori sier gutt, så vi får se...

Vi skal nemlig ikke vite kjønnet......58 dager igjen å vente!

Skrevet

Den teorien stemte på meg iallefall;)

Skrevet

Igrunnen litt godt å høre at det ikke stemmer hver gang, for da må det jo være kjempe kjipt for de som ikke vil vite kjønnet. Men en ting jeg glemte å skrive, er at det gjalt for de som har regelmessig mensen. Hadde du det?

Skrevet

Stemte ikke på nr 1, da var ul termin 6 dager etter menstermin og vi fikk gutt!

Skrevet

det stemmer ikke for meg... 1.svangerskap fikk jeg ul-termin 4dager før mens termin, og ut kom ei jente. Og denne gangen er begge terminene samme dag og det kommer en gutt.

Venninna mi fikk satt ul-termin 8dager før mens termin, og hu fikk også ei jente.

Svigerinna mi fikk ul-termin 1dag etter mens termin og der kom det en gutt.

Så jeg tror nok dette bare er ren tilfeldighet. :)

Skrevet

Stemte ikke på meg denne da...

Skrevet

Hadde du regelmessig mensen før du ble gravid?

Skrevet

Stemmer ikke på meg min ul termin er 14 dager etter mens termin og jeg venter gutt ingen tvil om kjønnet det ble sjekket i uke 38.

Skrevet

Stemmer på meg ,men tror UL terminen er feil da:-).. mens terminen stemmer overens med måla på beibisen;).. venter jente

Skrevet

jeg har ul og mens termin på samme dag. lurer på hva jeg får jeg.

Har guttefølelse

Skrevet

Med nr en stemte det ikke, da var ul termin 14 dager etter mens termin og vi fikk gutt. Denne gang sier ul gutt og ul termin er en dag før mens termin....

Skrevet

Og vi som ikke har flyttet termin, men har samme mens og ul termin?? Og har regelmessig mens??

Skrevet

Stemmer ikke her heller :)

Men det gjør det kinesiske fødselskartet derimot :)

Skrevet

vel, jeg hadde menstermin 15. april men fikk den satt til 20. april. Og jeg kunne nesten stille klokka etter når mensen kom.

Mannen min har jentefeeling - jeg er litt mer usikker da. Skjønt, dette sv.skapet har vært klin likt som første, og da fikk vi jente.

Jaja, time will tell :-D

9 uker igjen

Skrevet

Trur no egentli d bære e rein telfeldigheit, men har UL-termin før mens termin, å vente gutt ifølge UL. Hadde regelmessig mens.

Skrevet

Har stemt på meg til nå i hvert. Og tror det blir gutt denne gangen og hvis, så stemmer det begge ganger :-)

Skrevet

stemmer her... ul termin er satt 2 dager etter mens termin og eg venter jente i følge UL i uke 18.. håper JM hadde rett ellers blir det en gutt kledd i rosa klær :P: hihi det kinesiske fødselskartet sier at eg skal ha gutt. :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...