to ganske tette og helt ferdig Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Dette er mat for dagen hun er 6 1/2 mnd, veier 8700g og er ca 70 cm lang KL 06 til 0630 MME ca 200ml drikker aldri mer enn 170ml KL 10.30 grøt, hel posjon og vann til grøten KL 1430 165ml MME hun drikker aldri opp alt og spiser deretter litt over et halvt middagsglass (6mnd) kl 1830 grøt en hel posjon og MME av ca 130ml drikker alt fra 50 - 100 ml hva synes der om dette? trenger kommentarer på dette føler det er noe som ikke stemmer hu er liksom ikke interessert i melk, grøt da spiser hun som regel opp alt, samme med middag..... Please gi meg kommentarer på dette
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Høres ut som gutten min var når han var ca 6mnd,plutselig ville han nesten ikke ha melk og nekta å drikke mer enn ei flaske om dagen. På 4 dager "droppet" han 3 flasker melk. Så lenge hun spiser godt av grøt så er det beste å ikke stresse ang melk,de trenger ikke mer enn rundt 500ml daglig av mme (inkl,det som er i grøt) pr.dag etter 6mnd,så sant de spiser fast føde Syns det ser ut som en grei meny
*just me* Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 synes også det høres fint ut:) tuppa mi blir 6 mndr nå, og har fått fast føde ei stund. også gått ned på mme-mengden da. mange som styrer sånn m at dette skal være hovednæringen hele d først året, bla bla bla. jeg har tenkt samme som deg; "har hun ikke drukket veldig lite mme idag"?, osv., og stressa litt over dette. men det ser jo ut til at barna får smaken på det nye, og heller vil ha det. så sier meg enig i at så lenge hun spiser seg mett, drikker mme og væske OG legger på seg normalt- ja da tror ikke jeg man skal bekymre seg så veldig:)
komplett familie Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 hei. vet ikke hvordan det er med mme, for her går det kun i mm. Men slik arter dagen vår det når det gjelder mat: 6-7 mm, aner ikke hvor mye!!!! 10 mm 13 en porsjon grøt og kanskje 10ml vann hvis jeg er heldig - liker ikke flaske!!!! Etter en halvtime prøver jeg med mm, men er veldig opp og ned om han vil ha 16 mm 19 en porsjon grøt og frukt, og sovepupp en stund senere..... er ikke så stor forskjell på våre... Den puppen kl 10 er det ikke mye som går ned - er mest en sove/kosepupp!!!! her er det også innimellom mer kjekt med grøt enn mm, de vet hva de vil ha de små babyene våre.... husk at det er jo mye væske i grøten også. og så lenge bleien er våt er det ingenting å bekymre seg for
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Hehe..må bare få si : Du har ett kult nick og en morsom profil
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 Å je som nesten tvinger i mme, ser jo at det er ikke lite siden han får grøt-middag-grøt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå