Gå til innhold

Hun vil bare sove i dag. Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 3 mnd og vil bare sove i dag. Sov masse hele natta også. Hun har våknet litt innimellom fordi det har vært mange mennesker rundt henne (vært i bursdag med mange folk). Har da prøvd å amme henne, men hun er til og med for trøtt til å spise. Er dette normalt? Kan det ha en sammenheng med at hun fikk 3 mnd-vaksine for 3 dager siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min hadde også dager da han sov og sov tidligere. Jeg kalte det "sovedager". Nå, når han er 7 måneder, er det litt mer jevnt fordelt. Jeg tror at det kan ha noe med vekst å gjøre; at de sover mye når de vokser mye.

Skrevet

dette er nok helt normalt. Her har det også vært såkalte sovedager. Så lenge babyen din ikke har feber, så er hun nok bare trøtt....

og tro meg; hun tar igjen spisingen - og du får melkespreng !!!!

Skrevet

Gutten vår sov hele dagen etter vaksina. Helt unormalt til å være han. Kanskje hun har fått en forsinka reaksjon.

Skrevet

Takk for svar :) Fint å høre at andre også har hatt sovedager. Men kan det være pga vaksina også? Noen som vet? Det er jo 3 dager siden hun fikk den.

Skrevet

kan jo være vaksinen. Hs sier at de kan få reaksjoner på vaksinene, og det er jo mulig at det kan ta 3 dager. Alle barn er forskjellige.

dårlig skrevet, men håper du skjønner hva jeg mener.... *rødme*

Skrevet

Ja, skjønner hva du mener. Hun var også sånn at hun sov veldig mange timer samme dag som hun tok vaksinen. I går var hun mer våken enn i dag da. Men hun har ikke feber heldigvis. Synes dere jeg bør vekke henne snart? Hun har ikke spist på 6,5 timer.

Skrevet

kunne prøvd og vekket henne for litt mat nå ja:) så ser du jo hvordan hun er i formen også:)

Skrevet

hun våkner når hun er sulten. Du kan jo i tilfelle vekke henne hvis du føler for det eller har veldig melkespreng... (hihihi) og så slipper du kanskje opp i natt? De er flinke til å si i fra når de er sultne. Så jeg hadde latt henne sove, for det er vel kanskje det hun trenger nå....

Skrevet

Min tass sov masse i flere dager etter 3 mnd vaksinen.

Skrevet

Jeg venter en liten stund til med å vekke. Pleier egentlig å vekke henne hver 3. til 4. time hvis hun ikke våkner selv på dagtid, fikk beskjed av helsesøster å gjøre det så hun sover lengre på natta. Men hun trenger sikkert litt ekstra søvn idag som du sier.

Skrevet

tror nok det jeg også. glad for å hjelpe. du får ha en god natt og du skal se at jenta di er i mye bedre form i morgen og vil sikkert ha masse mat og masse kos....

Skrevet

Så fint å høre at det er fler. Da er det nok vaksinen ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...