Gå til innhold

Gavetips til 1 årig jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hun glede av et lekekjøkken? Hun har bøker, fisher price gåbil.. har ønska meg sengklær og undertøy og pysjer. Det trengs jo alltid, og jeg kommer ikke på så mye i farta-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta min er 1 1/2 og elsker å leke med lekekjøkken, kjeler og koppestell. Mitt råd er å ikke ønske seg alt for mye leker mens de enda er så små. De skjønner ikke så mye av det og lekene tar veldig mye plass. Klær og utstyr setter jeg veldig stor pris på å få:-)).

Skrevet

ja hun har allerede to lekekasser med leker og bøker og bamser.

Og så lurte jeg på en cd spiller for barn om dette finnes, er jo kassett spillere med vanskelig å få tak i kassetter.

Skrevet

dukkevogn,duplo,bondegård med dyr og lyder er stas her.Vårjakke?Regnklær og gummistøvler?

Skrevet

Jeg tror ikke du finner egne cd-spillere til barn, sånn som de gammeldagse Fisher Price kassettspillerne med mikrofon :-).. Men det finnes enkle og billige cd-spillere med fine farger som ikke tar så mye plass og som holder lenge for små barn på vanlige el-butikker. Vet ikke hvor barnevennlige de er da, men....

Skrevet

heisann. har sett 4 forsjelige cd spillere for barn. disney princess,ole brum, bratz og en fargerik en. ole brum og den fargerike var med mikrofon. fins i lekebutikker:) har ønsket meg det til småen som blir to

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...