Gå til innhold

Har så snill svigermor jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stiller alltid opp. Sier hva hun mener og gir råd om barna, men tråkker ikke over streken. I går kom hun med bursdagspresang til meg; vin, blomster og 750,- . Hun er helt fantastisk!

Flere med snille svigermødre her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har! :)

Men hun er litt redd for å være for nærgående og overkjøre meg, samtidig som hun er veldig vaktmester. Snill dame. :)

Skrevet

Jeg har ei helt fantastisk ei. Kan snakke med henne om nesten alt faktisk. Har et nærere forhold til henne enn til min egen mor, for jeg og svigermor er samme type menneske mens jeg og mamma er på hver vår ende av skalaen omtrent!

Skrevet

verdens beste svigerforeldre her og. stiller opp uansett hva det skulle være. trenger jeg henne står hun på døren og de er ikke en gang ordentlig svigers:) er ikke sammen med barnefar. mistet min mor rett før jul og trengte hjelp med småen, far jobber i en annen by, hun tok seg fri i tre dager på jobb med en gang og kom og hentet gullet på dagen. kom i begravelsen og hjalp(far og var der da) ikke bryr hun seg kun om gullet heller men er der for meg og. har aldri fått en negativ tilbakemelding av henne men hun gjir meg mye råd og hjelp. er utrolig heldig der. med hele familien faktisk:)

et stort lyspunkt i godt og vondt

Skrevet

Begge svigerforeldrene mine er utrolig snille, selv om noen ting kan irritere meg iblandt :o) Kanskje det som er rarest er at istedenfor å ta opp ting som måtte plage henne eller som hun lurer på, så kommer hun med små "stikk" isteden.. Prater til lillegutt og kikker skrått på meg. Men snille, hjelpsomme og glade i barnebarna er de så absolutt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...