Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 ... er det flere som opplever at de er som en ørken der nede når man skal ha sex? herregud hadde jo liksom ikke det problemet før, men nå så er det som en ørken der nede uansett hvor mye jeg har lyst..hmmmf litt frustrert ja og nå skal jeg signere med....
♥ivf m/prins♥ Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Hei du;) Hmmm, har vel ikke akkurat det problemet selv om jeg er ganske tørr der nede egentlig.. Men det er klart at det er mange forandringer som skjer nå, så det er nok heeelt normalt:) Kjøp deg en god glidekrem, så skal du nok se at det blir litt fart på sakenen likevel ;o) Og husk - det er jo ikke din feil at du har det slik nå, så at en må ty til litt hjelpemidler er ikke noe å skjemmes over. Kos dere ;o)
oktoberjentene;) Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 du er nok ikke alene om det problemet ;o) hihi..... jeg er litt sånn selv, men glidekrem hjelper godt det ... var en tråd om dette en gang før her, og det var mange som hadde det sånn....
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 MÅ bare si det... Skulle ønske jeg også hadde det slik, men dessverre så er det motsatt her:( Er konstant våt, og kåt... Samboeren her er så drittlei at kan ikke hinte litt eller noe før han rygger..... Sikkert godt tips å bruke krem, men her er det ingenting som kan gjøres..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 hei: jeg har det på akkurat samme måte, men har bare vært sånn den siste uken... håpe det blir bedre, hvis ikkje så får vi bare kjøpe glidekrem:) funke like godt det:)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Har også blitt tørr som en ørken. Er nok noe med hormoner ja. Kjøp Eros body glide, sort flaske. Det er den beste glidekremen, litt dyr, men veldig drøy og absolutt verd pengene. Den er ikke klissete, og har en veldig god konsistens. Har prøvd noen andre billigere, men det var bare klisj og gris. Ble nesten ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 puuh....! godt å høre at det er flere som har det problemet Da er det bare å kjøpe glidekrem.. Takk for alle svar da jenter, hjelper å høre med dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå