Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 jeg har oroblemer med å sove fordi jeg er så nervøs for baby? Bruker 2 timer bar på å sovne, å våkner bare jeg hører han puster! Så blir ikke mye søvn på meg :-( Har tenkt tanken på sån der innsovningstablter!
så var vi 4 Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 kan du ikke si det selv eller er det pga all forklaringen? Ville nok heller snakket med noen om disse problemene i stedet for å bruke medisiner når du har babyen der.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Er jo ikke sovetablett, men kanskje jeg kan få sovne litt fortere istede for bare å ligge der :-( Hvem skal jeg prate med da?
så var vi 4 Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 hmmm vanskelige saker dette. Regner med du har snakket med hs om dette, har ikke hun kommet med noen anbefalninger?
Nye sprell Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Jeg synes du skal ta kontakt med hs eller fastlegen din - tror du burde snakke med noen om dette. Men jeg tror ikke det er så lurt med tabletter - grunnen til at en sover lett når en har babyer, er at en skal våkne når de trenger mamma. Hvor gammelt er barnet ditt? Er det det første barnet?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Forstår at dette er vanskelig, men det er jo helt normalt, spesielt hvis det er første barnet. Jeg har det fortsatt litt sånn jeg, jeg har barn på fire år og seks mnd. Du bør absolutt ikke bruke noen tabletter, du trenger vel heller å snakke med noen. Og ang lite søvn, så er det også en del av å være småbarnsmor, men kanskje du kunne få litt avlastning for å ta deg inn litt. Har barnet en pappa i nærheten? Han kan jo sitte litt med babyen, så du vet at noen passer på, og så kan du sove godt...
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 Jeg ville ikke anbefalt å ta noen sovetabl selvom det bare er innsovningstabl, du kan bli avhengig av disse også! Jeg snakker av erfarine, etter at jeg mistet faren min måtte jag ha noe for å sove. Etterhvert så fortsatte jeg bare å ta dem fordi jeg trodde at jeg ikke fikk sove! (bruker ikke det nå) Men er vel litt sån for oss alle nybakte mammaer, vi er litt nervøse i starten men det vil som regel gå over! Lykke til, ta det opp med legen din du hør hva han sier for sove må du vettu:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå