Gå til innhold

Ultralyd imorgen, er så spent..og gruer meg litt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 18+2 imorgen og skal på den ordinære Ul imorgen..men gruer meg litt! Har ikke kjent liv siden torsdag. Dvs jeg har sikkert kjent NOE, men ikke sånn som jeg pleier! Er det normalt å ikke kjenne liv hver dag når man er nesten halvveis da? Husker ikke fra forrige gang..

Og så er jeg vannvittig spent på om jeg får vite kjønnet:-) "Alle" her ine tippa gutt på meg..:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, husker jeg også både gleda og grua meg til UL.. Og akkurat som deg hadde jeg ikke kjent liv på et par dager og sånn, men alt var bare så fint på UL :) Masse lykke til i morgen..

Skrevet

Hei PepsiMaximusa!

Det går helt sikkert fint på UL i morgen, men jeg skjønner at du er spent! Jeg selv skal på UL på tirsdag på Ullevål. Er da 18+3.

Jordmor sier at man skal kjenne liv hver dag etter uke 28, så nå så tidlig trenger vi ikke kjenne liv hver dag. Alt er sikkert som det skal!

Masse lykke til i morgen!

Stor klem! ;o)

Skrevet

Det komemr til å gå så fint atte, Pepsi;o)

Jeg er i uke 15 og verken kjenner eller ser nada til noe........nesten sånn at jeg snart begynner å lure på om jeg innbille meg ting her - er jeg gravid? He he ;o)))

De fleste kjenner jo ikke noe til babyen før de er halvveis i svangerskapet. Det er like normalt å kjenne liv som det er å ikke kejnne liv når en er i uke 19 som det du er.

Vil du vite hva du får? Da må du komme inn og si det - spennende!

Lykke til! ;o)))

Skrevet

Husker når jeg skule på UL med forrige mann, vi har ca en halv time å kjøre, og jeg satt med gråten i halsen hele veien fordi jeg gruet meg så veldig. Når vi kom fram kastet jeg opp på parkeringsplassen av bare nerver! det spruta opp på buksa mi, og jeg måtte skifte og greier. litt flaut.. Men, det gikk i hvert fall kjempebra, og alt stod bra med den lille.

lykke til i morgen!

Skrevet

Hehe, har samme termin som lilletrollet og skal også på UL på ullevål på tirsdag. Det er veldig grueglede, men mest glede seg :-)

Det er helt normalt å ikke kjenne liv på noen dager (har jeg lest og hørt), akkurat som beibien kan sove noen dager i strekk :-)

Selv har jeg ikke kjent liv så lenge, bare kjent "noe" i tre dager, ingenting før det.

Lykke til alle :-)

Skrevet

Åh forstår så godt hva du mener. jeg skal på ul på tirsdag og er nesten litt nervevrak, har sovet dårligere i helgen og går bare mellom å glede meg intenst til ul for å så bli redd for at noe er galt... thi hi hønemor allerede?

jeg har termin dagen etter deg og kjenner heller ikke liv hver dag, lykke til i morra, skriv inn hvordan det går da.

Lykke til klem til alle som har ul i disse dager;0)

Skrevet

Hei Telia!

Så morsomt da!!!! Jeg skal på UL kl 8.15, når skal du?

Masse lykke til i alle fall! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...