julaugmamma Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 men selvfølgelig ikke på ordentlig.. Våkner hver morgen med hodeverk, veldig tørr i munnen og kjempetrøtt. Føles som en sen kveld på byen, særlig da det fortsatt var lov å røyke på utestedene.. Forsøker å drikke en del vann og juice, har prøvd å spise salte cashew-nøtter, siden salt skal binde vann til kroppen. Hjelper ikke. Går forresten også 2-3 ganger på do hver nat (kanskje derfor jeg er så trøtt?) Er det noen som har andre tips og råd som kanskje kan hjelpe, så jeg våkner litt mer våken og uthvilt, og ikke minst lettere i hodet....
Snappie Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Drikke regelmessig med vann...Masse...Det hjelper hverfall på min hodepine og uggenhet.
Xenaen Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Heia! Ikke spis mye salt, det er ikke bra, det gjør kun at vannet bindes i kroppen, det vil du ikke!! Det virker på en måte sånn som alkohol gjør. Ligg unna salt og drikk godt - men ikke rett før du skal legge deg, det er jo å be om å få sove dårlig. Ha vann på nattbordet og drikk når du våkner!
julaugmamma Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2007 Prøver å ikke spise mye salt, men vet når du er i varme strøk og får hodepine pga for lite væske i kroppen er det lurt å spise litt chips for å binde vannet.. Var derfor jeg prøvde det. Men takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå