Gå til innhold

Våkner etter 30-40 min.. Når slutter de med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forstått det slik at det er vanlig at de våkner 30-40 min etter de har lagt seg (bytte av søvnfase). Når er det vanlig at dette gir seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er 4,5 mnd og gjør dette fortsatt.....blir gal. Så de slutter vel med dette når de lærer seg å sovne av seg selv. Lurer på hvordan de kan lære det jeg.

Skrevet

vår gutt er 9 mnd og gjør det enda...han våknet tidligere med et hyl og tror han fikk gulp i halsen og våknet. Men har brukt lang tid på å sovne etterpå...har litt rap og flatus men sovnet ofte ikke før etter en time og halvannen og bæsja ofte før han sovnet...men de 2 siste mnd har det gått bedre. våkner fremdeles men så får han bare tytten og sovner fort igjen..men må få tytten et par ganger. men så har han vært syk og så har det blitt litt byssing igjen...har alltid synes det er så merkelig for han legger seg så fint når vi legger han. ca kl 19...tar bamsen og sovner med en gang..så går det en 15 min-halvtime- time så våkner han...trodde bare det var slik hos oss jeg;)

Skrevet

Min gjør det på dagtid, men ikke om natta lenger. Slutta vel med det...v ca 3mnd. Er 5mnd nå. På dagen hadde han tidligere en lang dupp på 2,5-3t å da måtte jeg ofte vekke han. nå vokner han alltid etter ca 45 min, men sovner oftest av seg selv igjen. Tror mye er vane. Fra ca rundt 3 mnd legger jeg han våken og han sovner av seg selv, stort sett uten å gråte i det hele tatt.Fram til da hadde han jeg forvent han med å sovne med puppen i munnen, med det resultat at jeg var på soverommet hele kvelden. Så til slutt måtte jeg bare gjøre noe med det. Men de to første kveldene var det 30-35 min gråting. VELDIG vondt å høre på(Var innom ca. hvert 5 min), men tenk hvor mye bedre det er nå da. Nå er vi veldig fornøyd alle :o) Men skjemmer han bort med vogging trilling på dagtid ofte enda... :o/ må vel ta et tak der oxo snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...