Nesly Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Har ingen venninner som bor i nærheten som har fått baby enda.. koser meg med å gå hjemme, men det er kanskje litt ensomt, siden "Alle andre" er på jobb om dagene. Min gutt er bare 3 uker, men håper jeg blir kjent med noen når han blir litt eldre slik at han får kontakt med noen på sin alder..
Babyfacepsycho Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Jeg er fra sverige, og har bare bodd i norge litt over ett år. Så jeg har egentlig ingen venninner her. Jeg koser meg med vesle jenta på 4 uker men det kan bli litt ensomt uten voksen kontakt om dagen. Hvor er du fra nesly?
chabby chic Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har 2 venninder som går hjemme, veldig koselig. Så blir det spennende å se om det er noen koselige jenter på barselgruppen, hadde det veldig koselig med barselgruppen da jeg gikk hjemme med barn nummer 1
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 hvis du er fra stavanger,så er vi en gjeng fra bim som henger...hehe!
Kose-KU Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har barselgruppa mi, koselig det, men de er noen år eldre enn meg. Ingen av de nærmeste venninnene mine har fått barn enda. Hadde vært koselig å kjent fler på samme alder som var hjemme med barn.
Eliise Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Ja, jeg møtte flere gjennom BIM =) Var ny i byen da jeg ble gravid, så det var bare å "hoppe i det" og bli kjent med noen!!
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 Ingen av mine venninner eller samboers venner har fått baby enda..Så vi er først i gjengen kan en si.. Håper det er noen kjekke folk på barsel treffene, kan bli ensomt å gå hjemme om dagene ja..
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #8 Skrevet 18. februar 2007 Ja, hun har en baby som er 1 mnd. eldre enn min. Koselig det : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå