Gå til innhold

Aaaaaaargh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså.... Guttungen fyller 1 år om noen få dager. Eggstokkene mine skriiiiker etter flere barn NÅ, men det haster ikke, er ung ennå og vil jobbe litt og komme meg skikkelig i form og sånn før vi setter igang med nestemann. Men dere vet jo, har SÅÅÅÅ lyst på, lyst å være gravid og alt det der, bare følelser, null fornuft, hehe. Gubben har vært veldig sånn "ja vi bør nok vente, det er det lureste osv". Så igår får han en telefon av en av bestekompisene, de er gravide, og ei av veninnene hans fra studietida nedkommer neste uke. Plutselig sier han "du vi skulle ikke bare hoppe i det da? det er jo ikke krise, ja det blir hardt en stund, men da blir vi jo fortere ferdig med det og? og de er jo så søte når de er små?" Nå vet jeg ikke min arme råd, han var den eneste som holdt meg fra det. Greier ikke bestemme meg. veier for og imot. ser at det er lurest å vente, men noe i meg sier at "WHY NOT!?!?" Noen andre som har det sånn? Hvorfor blir plutselig gubben babysjuk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. her er gutten 6 mnd og jeg har vært babysjuk siden han var ca 1 mnd... helt sykt.. Da jeg var gravid gikk jeg jo bare å gleda meg til han sku knø seg ut slik at jeg slapp å være stor og tung, skulle bli lenge til neste gang:p

Men jeg har skikkelig lyst på ei lita pie, jeg er bare 20år og har jo all verdens tid men... det mangler noen!!¨

Her er gubben med, vi lar det stå til.. har ikke virkelig "PRØVD" enda, men når jeg er ferdig med tante rød denne mnd skal jeg virkelig stå på=) er jo og så spennede å tenke at NÅ er kanskje babyen der..

så får hele høgskole og jobb vente... fins jo ikke viktigere jobb enn å få barn uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...