Gå til innhold

Avvending av flaske på kvelden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så dum at jeg for et par mnd siden begynte ¨å gi snuppa flaske med melk i senga. Hun brukte evigheter i å sovne på kvelden så tenkte at flaske var redningen(å det var den å) går på skole så trenger kveldene på å lese. Men fant jo ut at dette var jo en dårlig unnskyldning fra min side da. Visste jo at det var skadelig for tennene hennes.

Men uansett ikveld har vi begynt avvendingen siden det er vinterferie, så tenkte jeg å få det unnagjort denne uka.

Etter ca 30 min med kjefting så sovna hun :) hun fikk flaska her på sofaen før vi gikk å pussa tennene da.

Håper det går like fint videre fremover. Var forbredt på masse bråk jeg da. Heldigvis er hun sånn at når hun først sovner så sover hun.

Men dumme meg brukte melka til det, istedenfor å la henne sovne selv.

Eller hun sovna uten melk i noen mnd, men ble plutselig vrang.

Håper hun er helt avvendt innen skole begynner om 1 uke :)

Hvor lang tid tok det før deres barn slutta å protestere? Altså dere som har gitt melk i senga

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sikkert fint slik dere gjør det. Hu her protesterte nesten ikke ikke, beg. å gi melka til kveldsmaten i stedet.

Men husker jeg hadde en tutkopp med vann som hun ble tilbudt om hu ikke sovna greit, men ho ville sjelden ha noe av den.

Jeg er og ovverraska over at de godtar forandringer så greit, har ofte forventa meg den sjauen, men så blir det ikke noe problem. Herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...