Gjest Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har bare brukt flasker nå og da, og har derfor ikke byttet ut smokken på de. Plutselig begynte jeg å tenke på at nyfødte og større barn kanskje drikker anderledes....kanskje smokkene hadde forskjellige størrelse... .og selvfølgelig har de det http://www.handi-craft.com/bottles_Nipples.shtm .så siden jeg har stor unge så må jeg vel bytte til level 2 eller 3, skal hvertall kjøpe den smokken til velling. Tenkte jeg skulle gi link siden det kanskje er flere enn meg som forer 4 -5 mnd babyer med nyfødt tut, og lurer på hvorfor ungen er så uttilfreds.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Dette gjelder jo for alle tåteflasker.......sukk....
Lille søtnos Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Vi bruker ikke flaske så ofte enda, men takk for tips og link, for det blir mer flaske etterhvert.
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 ja sikkert, men jeg er ikke så bevandret i flaskestyret....
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Du anonym: Det finnes folk som faktisk velger å amme også. Og stort sett gi F i den flaska. At folk ikke veit opp og ned på ei tåteflaske er faktisk bare et tegn på at amminga går strålende.
Nye sprell Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Vi hadde også et opphold i flaskebruken på 3-4 mnd, og kjøpte derfor smokk med flere/større hull. Men da ble det bare hosting og harking - og vi måtte gå tilbake til den gamle. Puppene mine ligner tydeligvis mest på nyfødtsmokken.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå