Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Eg er i fødslespermisjon med ein ein månad gamal gut. Når då eldstemann på to er sjuk og må vera heime frå barnehagen, kan mannen min ta sjukedag frå jobben sin då? Det er utruleg slitsomt å vera haime med begge åleine, for eldstemann er så turbo. Var det på tysdag og det endte med at alle tre grein og at mannen min kom heim og jobba heimefrå resten av dagen og neste dag.
2nj♥ Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Ja, det kan han vel. Har jo rett på 15 dager(2 barn) fri med sykt barn. Mannen min har vært hjemme noen dager når eldste her har vært syk og lillebror var så liten at jeg ble sittende å amme store deler av dagen.
Crazy mama Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Hehe, dette var jo som å lese om meg det for en god stund siden det. Da var storesøster på halvannet år syk, og det var bare noen uker siden lillesøster var født. Da hadde vi også en dag da alle tre grein, moren høyest faktisk! Pappa kom hjem litt tidligere den dagen, og ble hjemme ett par dager etter det. Det var i aller høyeste grad nødvendig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå